کد خبر: ۷۳۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۴
حسن بیت سعید یکی از خریدهای جدید استقلال در دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان کار را از روی نیمکت دنبال کرد موضوعی که باعث تعجب بازیکنان تیم سابق او شده است.
اتفاقی که باعث تعجب استقلالی ها شدبه گزارش خبرداغ ، وحید شیخ ویسی دروازه بان استقلال خوزستان با اشاره به این نکته می گوید او و دیگر بازیکنان استقلال خوزستان از نیمکت نشینی بیت سعید در دیدار روز جمعه متعجب شده بودند.

 

شیخ ویسی می گوید: حسن بیت سعید از بهترین مهاجمان لیگ است که فصل گذشته 10 گل زد و 10 پاس گل داد. حقیقتش را بخواهید همه ما در استقلال خوزستان وقتی حسن را در ترکیب اصلی و پس از آن در جریان 90 دقیقه هم ندیدیم بسیار تعجب کردیم. شاید استقلالی‌ها به این دلیل که ما شناخت خوبی از او داریم در ترکیب قرارش ندادند. البته هم خوشحال شدیم و هم ناراحت. چون اگر بازی می‌کرد باید تمرکزمان را هم به کنترل او معطوف می‌کردیم و ناراحت از اینکه بازی نکرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: