کد خبر: ۷۳۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۳۳۲
سرپرست اداره‌کل بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری به جزئیات رویداد گردشگری که هر ۵۷ سال یک بار برای یک کشور رخ می‌دهد و این بار نوبت ایران شده است، پرداخت.
رویدادی که هر ۵۷ سال برای کشوری رخ می‌دهد، این‌بار نوبت ایران
به گزارش خبرداغ ، لیلا اژدری در دومین جلسه «شورای راهبردی گردشگری» ستاد ملی «تبریز2018» اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان، معاونت امور زنان و سازمان مناطق آزاد برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند که براساس این برنامه‌ها، تقویم برنامه‌های رویداد "تبریز2018" تهیه خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری ادامه داد: البته ما برای تهیه یک تقویم و زمان‌بندی درست برنامه‌ها به همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها هم نیاز داریم.

وی افزود: ارتباط با استان و استانداری برای اجرای برنامه‌ها بسیار مهم است. ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی بسیار زیاد است که باید در رویداد "تبریز 2018" این جاذبه‌ها دیده شوند.

اژدری ادامه داد: این اتفاق (انتخاب پایتخت گردشگری جهان اسلام) هر 57 سال یک بار برای یک کشور می‌افتد و ظرفیت و فرصت مناسبی است که همه ما باید از این فرصت حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم.

همچنین تشکیل کمیته‌های آموزش و فرهنگ‌سازی داخلی، تبلیغات و رویدادهای بین‌المللی، بسته‌های جدید سفر و گردشگری با علایق خاص، پایش و ارتقای مراکز خدماتی و تشکل‌های گردشگری، هماهنگی امور استان‌ها و اطلاع‌رسانی و مستندنگاری در این جلسه به‌تصویب اعضا رسید.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: