کد خبر: ۷۳۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۳۳۴
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز از صدور دستور دادستان اهواز مبنی بر تعطیل‌ شدن شهربازی پادادشهر خبر داد.
دستور دادستان اهواز برای تعطیلی شهربازی پادادشهر اهواز
به گزارش خبرداغ ، محمدرضا فکوریان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دادستان اهواز به علت خطرناک بودن سیستم برق شهربازی پادادشهر اهواز و به منظور ایمن‌سازی این سیستم، دستور تعطیل شدن این شهربازی را داده‌اند و احتمالاً تا یکی یا دو روز آینده، این شهربازی تعطیل می‌شود.

وی تصریح کرد: شبکه برق شهربازی اهواز فرسوده است  و نیاز به تعمیرات و اصلاحاتی دارد. دادستان تشخیص داده است که باید این شبکه برق اصلاح شود و شهرداری هم در کنار دادستانی اعلام کرد که سریعاً بحث رفع نواقص شبکه برق شهربازی پادادشهر را انجام می‌دهد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز افزود: البته شهربازی پادادشهر به صورت موقت تعطیل خواهد شد. پس از رفع نواقص شبکه برق و ایمن‌سازی کابل‌ها مجدداً این شهربازی بازگشایی می‌شود. زمان دقیق بازگشایی شهربازی هنور مشخص نیست و بستگی به تعمیرات موردنیاز شبکه برق این پارک دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: