کد خبر: ۷۳۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۹
مهاجم ایرانی المپیاکوس به دیدار هم تیمی سابق خود در پانیونیوس رفت.
کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران که در عضویت تیم قهرمان فوتبال این کشور یعنی المپیاکوس است، بعد از دیدار پانیونیوس و نماینده رژیم اشغالگر قدس به دیدار مسعود شجاعی رفت و با این بازیکن به گفت و گو پرداخت.

به گزارش خبرداغ و به نقل از گاتزتای یونان، انصاری فرد که گمانه زنی درباره رفتن او از فوتبال یونان شنیده می شود، تصمیم گرفت حتی به کنار زمین نیز برود و ملاقاتی با مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو بازیکن ایرانی تیم پانیونیوس یونان داشته باشند که تیمشان از لیگ اروپا کنار رفته است.

ملاقات انصاری‌فرد و شجاعی در یونان+تصاویر

شجاعی و انصاری فرد فصل قبل در تیم پانیونیوس در یک تیم حضور داشتند و همکاری خوبی نیز در این تیم داشتند که در نهایت انصاری فرد ترجیح داد از این تیم جدا شود و به تیم المپیاکوس برود.

همچنین المپیاکوس پس از انجام قرعه کشی پلی اف لیگ قهرمانان اروپا حریف خود را شناخت و برابر رییکا کرواسی قرار می گیرد تا یاران کریم انصاری فرد شانس حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشند.

ملاقات انصاری‌فرد و شجاعی در یونان+تصاویر

ملاقات انصاری‌فرد و شجاعی در یونان+تصاویر
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: