کد خبر: ۷۳۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۳۵۲
رامبد جوان طرحی برای صرفه جویی در مصرف آب را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
به گزارش خبرداغ ، حفظ منابع طبیعی یکی از اولویت‌های مهم کشورهای جهان به شمار می‌آید. آب مایه زندگی است و نبود آن هر نقطه‌ای از جهان را به نابودی می‌کشاند. در این راستا دولت‌ها با فرهنگ‌سازی در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب در تلاشند برای حفاظت از منابع آبی کره خاکی اقدامات موثری بردارند.

 

هنرمندان و بازیگران که یکی از پربازدیدترین صفحات مجازی  را در اختیار دارند می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ درست استفاده از آب نقش موثری داشته باشند.

 

در همین راستا رامبد جوان مجری مشهور پرمخاطب‌ترین مجموعه تلویزیونی خندوانه که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفت و گو می‌کند با انتشار تصویری از یک طرح جالب مردم را تشویق به صرفه جویی در مصرف آب کرد.

 

رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 

"واژه ایی برای بیان میزان ارزش آب ، یافت نمی شود . سينه چاك آب"

 

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نگار
United States
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
آقای رامبد جوان
از شما بیش از اینها توقع می رود !
فرهنگ سازی بدون راهبردی درست به نتیجه نمی رسد . چطور از ارزش آب صحبت می کنید در حالی که سخن فیلسوف حکیم ارد بزرگ از کتاب سرخ را بدون نقل قول منتشر می کنید ؟

((واژه ایی برای بیان میزان ارزش آب ، یافت نمی شود. حکیم ارد بزرگ ))

فرهنگ سازی درست را از درون خود شروع کنیم آنوقت مردم هم حرف ما را خواهند پذیرفت...
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: