کد خبر: ۷۳۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۵
سازمان ملل اعلام کرد که هفت میلیون یمنی در آستانه قحطی قرار گرفته‌اند و این کشور با یکی از بزرگترین بحران‌های انسانی در جهان مواجه است.
هفت میلیون یمنی در آستانه قحطی
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،در گزارش دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل آمده است، در کشوری که شاهد یکی از بزرگترین بحران‌های انسانی در جهان است، هفت میلیون تن در آستانه قحطی قرار گرفته و ۲.۳ میلیون کودک زیر پنج سال نیز از سوء تغذیه رنج می‌برند.

طبق این گزارش، دو سوم ساکنان به کمک انسانی و حمایت‌ها احتیاج دارند و همه چیز همچون غذا، آب و خدمات درمانی در یمن باید هر چه سریعتر فراهم شود.
 به نقل از روسیا الیوم، سازمان ملل نگرانی بسیار خود را نسبت به بدترین شیوع وبا در جهان ابراز داشت و به این مسئله اشاره کرد که ساکنان یمن به دلیل بیماری‌هایی جان می‌دهند که این بیماری‌ها قابل درمان است اما خدمات درمانی اساسی در این کشور وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: