کد خبر: ۷۳۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
تعداد بازدید: ۲۱۷
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پیکان گفت: پارس جنوبی تیم قدرتمندی است و با توجه به هوای گرم شهر جم، کار سختی مقابل این تیم داریم.
4 دروازه‌بان مستعد در اختیار دارم/ کارمان مقابل پارس جنوبی سخت استبه گزارش خبرداغ،داوود فنایی در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: ما 4 دروازه‌بان مستعد داریم که 2 تا از آنها از تیم‌های پایه پیکان با ما تمرین می‌کنند. یک دروازه‌بان سهمیه زیر 23 سال داریم و یک بازیکن بزرگسال که همه آنها پتانسیل خیلی خوبی دارند و می‌توانند در این راه پیشرفت کنند. تمرینات خوب و منسجمی را تمرین می‌کنیم تا به اهدافی که داریم، برسیم.

وی در مورد دیدار هفته دوم پیکان مقابل پارس جنوبی جم گفت: لیگ برتر یک ماراتون است و باید در این ماراتون استراتژی خوبی داشته باشید تا موفق شوید. پارس جنوبی تیم قدرتمندی است و با توجه به هوای گرم شهر جم، کار سختی مقابل این تیم داریم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: