کد خبر: ۷۳۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۲۴۸
مدیریت حمل و نقل و ترافیک کیش گزارش عملکرد سه ماهه خود را در سالجاری اعلام کرد.
اعلام عملکرد حمل و نقل عمومی کیش در سه ماهه نخست سال 96

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حمل و نقل عمومی کیش توسط 8 شرکت حمل و نقل شهری شامل کرانه، رخش، توسن، هلال ماه، تشریفات آتی، پارس، اتو آرین و اتو آرمان سیر با 748 خودرو و یک هزار و 288 راننده در دو بخش تاکسیرانی و مینی بوسرانی انجام می شود.

یکی از وظایف مهم این مدیریت، بررسی صلاحیت رانندگان به منظور صدور کارت تردد رانندگی وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعم از تاکسی، کامیونت و مینی بوس تور هتل ها است به همین منظور در سه ماه نخست امسال،  تعداد یک هزار و 229 دفترچه تردد، 908 معرفی نامه استعلام در حوزه های اماکن، راهور و بهداشت صادر و 54 مجوز فعالیت اقتصادی تمدید شده است.

همچنین، در بخش کنترل و نظارت بر عملکرد کلیه خودروهای عمومی از طریق سیستم هوشمند یا مونیتورینگ تاکسیمتر، GPS و دستگاه کارتخوان، تعداد 2 هزار و 257 مورد از این تجهیزات بررسی شدند.

با توجه به شرایط زیست محیطی جزیره و تصویب شورای ترافیک، تعداد 57 خودرو با پایان یافتن عمر مفید خودرو تعویض شدند تا با ورود خودروهای جدید خدمات شایسته تری به مسافران ارائه کنند.

در خصوص پیگیری و تحویل لوازم به جا مانده در وسایل نقلیه عمومی به مسافران نیز تعداد 947 مورد مفقودی، 392 مورد مکشوفه، 125 مورد تحویلی در این مدیریت اعلام  و تعداد 8 هزار و 320 تماس با سامانه 141 نیز بررسی و اعلام نتیجه شده است.

لازم به ذکر است، برگزاری کلاس های آموزشی از جمله تشریفات، آداب و معاشرت و آموزش زبان انگلیسی به رانندگان، اعمال قانون خودروی رانندگان متخلف و تشویق رفتارهای مثبت رانندگان، ساماندهی ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی، تعیین خط سیر و صدور عوارض خودرویی برای کلیه خودرو های موجود در جزیره از دیگر اقدامات و وظایف مدیریت حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات کیش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: