کد خبر: ۷۳۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۲۷۰
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح نشست مشترک هیات رییسه این فراکسیون و شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، بر لزوم پیگیری مطالبات ۲۴ میلیون رای گفتمانی روحانی تاکید کرد و گفت: احتمال دارد با نزدیکان رییس‌جمهوری و مشاوران ایشان جلساتی برگزار کنیم و نظرات‌مان را از طریق این مشاوران به روحانی برسانیم.
فراکسیون امید و شورای‌عالی اصلاح‌طلبان پیگیر مطالبات ۲۴ میلیون رای گفتمانی روحانی هستند

به گزارش خبرداغ ،بهرام پارسایی در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به تصمیم فراکسیون امید مجلس و شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که در نشست مشترک اخیر اتخاذ شد، گفت: نمایندگان فراکسیون امید در جریان انتخابات، در کنار ۲۴ میلیون نفر از شهروندانی که به گفتمان اصلاحات رای دادند، تمام‌قد از آقای روحانی حمایت کردند و این درحالی بود که شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز به‌عنوان مرجع تصمیمات جبهه اصلاحات، مهم‌ترین تشکیلات حامی روحانی در انتخابات بود.

او گفت: باتوجه به این‌که فراکسیون امید و شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هیچ‌کدام به‌دنبال ارائه مصادیق برای وزرای پیشنهادی نبوده و صرفاً پی‌گیر مطالبات ۲۴ میلیون رای گفتمانی روحانی در انتخابات هستند و اهداف هر دو تشکل نیز در این رابطه مشابه و مشترک است، تصمیم گرفتیم به‌منظور ارتقای سطح تعامل با رییس‌جمهوری درخصوص تشکیل کابینه دوازدهم، جلسه‌ای مشترک با حضور کمیته‌های تعامل فراکسیون امید و شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برگزار کنیم که این نشست نیز برگزار شد.

احتمال برگزاری جلسات بعدی فراکسیون امید و شورای‌عالی اصلاح‌طلبان درباره کابینه

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این نشست مشترک با حضور اعضای هیات رییسه و کمیته تعامل فراکسیون امید و شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درمورد نحوه تعامل با رییس‌جمهوری در رابطه با تشکیل کابینه همفکری کردیم و احتمال دارد که در ادامه زمان باقی مانده تا معرفی کابینه نیز یکی‌، دو جلسه مشترک دیگر برگزار کنیم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسشی درباره احتمال برگزاری نشست مجدد با روحانی یا ارائه گزارش و مستندات دیگر به رییس‌جمهوری درخصوص کابینه دوازدهم ازسوی کمیته تعامل مشترک فراکسیون و شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: به هر حال احتمال این‌که در مدت زمان اندک باقی‌مانده تا مراسم تحلیف، جلسه‌ دیگری با آقای روحانی داشته باشیم، اندک است اما احتمال دارد با نزدیکان رییس‌جمهوری و مشاوران ایشان جلساتی برگزار کنیم.

ارائه نظرات فراکسیون امید و شورای‌عالی اصلاح‌طلبان به مشاوران روحانی

او اعلام کرد: بر این اساس اگر نیاز به ارائه گزارش یا مطالبی جدید باشد، در این جلسات جمع‌بندی و نظرات مشترک فراکسیون امید و شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را از طریق مشاوران رییس‌جمهوری به آقای روحانی خواهیم رساند.

پارسایی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قرار به تشکیل کمیته تعامل مشترک فراکسیون امید و شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خواهد بود، گفت: هم‌اکنون قرار شده هیات رییسه فراکسیون امید و شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره مسائل مربوط به کابینه تصمیم‌گیری کند و از آن‌جا که این افراد از ابتدای کار در جریان امور بودند، بهتر است در مدت‌زمان کوتاه باقی‌مانده نیز خودشان کار را ادامه دهند و نظرات خود را درباره کابینه دوازدهم به روحانی اعلام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: