کد خبر: ۷۳۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۷۰
کریستیانو رونالدو با انتشار تصاویری همراه پسرش در اینستاگرام از کودکان پناهنده حمایت کرد.
به گزارش خبرداغ ،کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید، با انتشار تصاویری همراه پسرش در اینستاگرام از کودکان پناهنده حمایت کرده و از همه مردم خواست تا آنها را فراموش نکنند.

 

جنایات گروه های تکفیری و تروریستی در کشورهای غرب آسیا موجب  پناهنده شدن مردم این کشورها در اروپا شده و از آنجاییکه وضع رسیدگی به پناهندگان که بیشتر سوری هستند، مناسب نیست، کودکان آواره وضع نابسامانی دارند.

 

این اولین بار نیست که فوق ستاره فوتبال جهان از کودکان بی‌گناه حمایت می‌کند، پیش از این نیز رونالدو به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه واکنش نشان داده و از کودکان غزه حمایت کرده بود.

 

کریستیانو رونالدو نوشت: "در طول پنج سال اتفاقات زیادی می‌تواند رخ دهد اما برای کودکان آواره چیزی تغییر نکرده است. آنها را فراموش نکنید."

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: