کد خبر: ۷۳۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۴۰۰
ترکیب تیم برترین‌های نخستین بازی لیگ هفدهم طوری انتخاب شده که بیشترین سهم را پرسپولیس به همراه سه تیم نفتی دارند.
رونمایی از تیم منتخب هفته اول لیگ برتربه گزارش خبرداغ ،برخلاف تصور که در بیشتر اوقات شروع بازی‌های فوتبال کم گل دنبال می‌شود، در هفته اول فصل 97-96 لیگ برتر 20 توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و تمام مسابقات گل داشت که در نوع خود جالب توجه بود و نوید فصلی پُر گل که پایان آن به جام جهانی ختم می‌شود را داد.

 

در شب اول لیگ هفدهم استقلال خوزستان در لحظات پایانی موفق به شکست تراکتورسازی شد، نفت تهران در عین ناباوری سپیدرود رشت را شکست داد، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سد فولاد خوزستان گذشت و سیاه جامگان هم در دیداری پُر گل با نتیجه 2 بر 2 ذوب‌آهن را متوقف کرد.

 

در دومین شب از فصل جدید دو بازی پیکان- پدیده و سپاهان- سایپا با وجود تساوی‌های یک بر یک جذاب دنبال شدند، پارس جنوبی جم دست به کار بزرگی زد و در نخستین تجربه لیگ برتری شدن 4 بر یک گسترش فولاد را در تبریز شکست داد و در آخرین دیدار هم صنعت نفت آبادان با استفاده از امتیاز میزبانی توانست یک بر صفر استقلال را مغلوب کند.

 

پرسپولیس، پارس جنوبی جم، صنعت نفت آبادان و نفت تهران هر یک با دو نماینده و استقلال خوزستان، ذوب‌آهن و سیاه جامگان هر کدام با یک بازیکن 11 مرد منتخب هفته اول لیگ برتر را با سیستم 2-5-3 تشکیل دادند که اسامی آنها را در زیر می‌خوانید:

 

* دروازه‌بان: وحید شیخ‌ویسی(استقلال خوزستان)

 

* مدافعان: محسن بنگر(نفت تهران) شجاع خلیل‌زاده(پرسپولیس) علی عبدالله‌زاده(صنعت نفت آبادان)

 

* هافبک‌ها: حسین بادامکی(سیاه جامگان) جاسم کرار(صنعت نفت آبادان) علی دشتی(پارس جنوبی جم) وحید امیری(پرسپولیس) ربیع عطایا(ذوب‌آهن)

 

* مهاجمان: عیسی آل‌کثیر(نفت تهران) آلویس نانگ( پارس جنوبی جم)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: