کد خبر: ۷۳۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۹۵۴
همه ما می دانیم که بازی های مجانی اندروید این روزها همیشه هم مجانی ارائه نمی شوند اما اگر کمی صبور باشید بسیاری از آنها را می توانید مجانی بازی کنید.
 همه ما می دانیم که بازی های مجانی اندروید این روزها همیشه هم مجانی ارائه نمی شوند اما اگر کمی صبور باشید بسیاری از آنها را می توانید مجانی بازی کنید. آنچه در ادامه میخوانید، مجموعه ای از بهترین بازی های اندرویدی هستند که بدون هیچ مشکلی و به طور رایگان می توانید از آنها لذت ببرید. پس اگر به دنبال بازی های برتر اندروید بدون پرداخت درون برنامه ای هستید، در ادامه با ما همراه باشید.
 
Asphalt 8: Airborne or Asphalt: Xtreme

 وقتی این بازی به دنیای بازی های مسابقه ای بدون هیچ پرداخت اولیه ای معرفی شد، در واقع کمپانی سازنده آن یعنی Gameloft برنده اصلی این عرضه بود. نسخه قبلی این بازی در واقع، شاهد ماشین های مسابقه ای در شکل ماشین های آف رود بود که از پیست های مختلف و ویژگی بازی چند نفره به طور آنلاین بهره می برد که شما در آن قادر بودید، ماشین های مختلفی را آنلاک کنید.
 
این بازی در واقع یکی از بهترین بازی های مسابقه ای عرضه شده در اندروید است که بدون پرداخت اولیه قادر به انجام آن هستید اما پرداخت درون برنامه ای آن  کمی ماجرا را پیچیده می کند. در هر صورت انجام این بازی می تواند تجربه خوبی برای شما رقم بزند و هر دو نسخه بازی در زمره بهترین بازی های اندروید قرار دارند. 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Critical Ops

بازی ماموریت های کلیدی در بین نسل جدید بازی های شوتر اول شخص طبقه بندی می شود و ار قضا جزو بهترین ها نیز به حساب می آید. در این بازی، شما می بایست با تروریست ها در نقاط مختلف شهر درگیر شوید که البته در عین حال قادر هستید تا نقش تروریست ها را در این بازی، ایفا کنید. اجرای این بازی در فضای آنلاین به صورت چند نفره ممکن است و شما می توانید در محیطی بسیار جذاب با دوستان خود از راه دور به انجام این بازی بپردازید.
 
البته پروسه ارتقا این بازی متوقف نشده است و رو زبه روز در حال به روز شدن و بهتر شدن است  اما با همین وضعیت نیز به نظر می رسد نمره خوبی از کارشناسان بگیرد. اگر به انجام بازی های شوتر اول شخص علاقه دارید، بازی Nova 3 نیز به خوبی بازی ماموریت های کلیدی است که هر دو در زمره بازی های رایگان اندروید قرار دارند.
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Clash royale

کلش رویال در واقع بزرگترین بازی کمپانی سوپرسل به شمار می رود. این کمپانی تا قبل از این بازی محبوب کلش اف کلنز را نیز ساخته بود  که در زمره بهترین بازی های جهان به شمار می رفت. در کلش رویال، شما باید  با جمع آوری کارتها و ساخت عرشه ها، به جنگ تن به تن با حریفان بروید. با هر بردی که به دست آورید یک عنوان به شما تعلق می گیرد و به طور مشابه با هر باخت، یکی از عناوینی که تاکنون کسب کرده اید از شما گرفته می شود.
 
در این بازی می توانید با رفتن بین قبایل به توزیع کارت ها بپردازید و افراد قبیله را برای مبارزه فرا بخوانید، در این بازی شانس های زیادی برای آنلاک کردن کارت های جدید در اختیار شما قرار می گیرد و در موقعیت های مختلف شما قادر خواهید بود کارت های خود را افزایش دهید. این بازی یکی از بازی های مطرح در حوزه کارت محسوب می شود و جایگزین مناسبی برای بازی Heartstone به شمار می رود. البته اگر کلش آف رویالز بازی مورد علاقه شما نیست، کمپانی سوپرسل بازی های محبوب تر کلش اف کلنز و Boom beach را نیز ساخته است که هر دوی آنها نیز قابلیت قرار گرفتن در این لیست را داشتند. 
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Cut the rope:magic

با اطمینان می توان گفت با ورود بازی طناب را ببر،  بازی پرندگان خشمگین که وقت تلف کن ترین بازی تاریخ بازی های موبایلی محسوب می شود، به حاشیه رانده شد.در سری جدید بازی طناب را ببر شاهد تغییرات جدید و مثبتی هستیم که آن را با نسخه های قبلی متفاوت کرده است. قوانین فیزیکی و مکانیکیدر حل معماهای این بازی به اوم نوم کمک خواهند کرد تا به آب نبات خود برسد. در سری جدید، شاهد سطوح مختلف بسیار با توجه به قدرت، ترکیبات مختلف و تاکتیک های کاربران هستیم که در صورتی که کاربر بتواند از سد هر مرحله عبور کند نیاز به پرداخت درون برنامه ای ندارد. انجام این بازی شاید ساعت ها وقت شما را بگیرد و همین امر ممکن است باتری موبایل شما را تمام کند. 
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Fallout shelter

بازی پناهگاه فاخته هیاهوی بسیاری در سال 2015 ایجاد کرد و عنوان بهترین بازی اندروید سال 2015 را از آن خود کرد. در این بازی باید با ساخت پناهگاه و قرار دادن پناهجویان در آن به ساخت اکوسیستم قوی کمک کنیم. در پناهگاه فاخته باید از سد موانعی همچون آتش، حملات افراد بد بگذرید که این بازی را در زمره بازی های شبیه سازی شده استاندارد قرار می دهد. پرداخت درون برنامه ای این بازی، بسیاری از کاربران را به عقب می راند و از انجام آن منصرف می کند؛ با این حال سازندگان بازی از ارائه به روزرسانی های مناسب برای آن دست نکشیده اند.
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Final fantasy brave Exvius

شاید از این بازی بتوان به عنوان بهترین بازی با تم بازی معروف فاینال فانتزی نام برد. در این بازی شاهد موارد مشابه بسیاری با بازی اصلی هستیم که شامل  شهرهای واقعی، انفجارات طبیعی، گنج های پنهان، اسلحه های مخفی و هزاران اکسیر عشق است. یادگیری این بازی ساده است اما شکست دادن غول های بازی و حریفان سرسخت در آن کمی دشوار به نظر می رسد. در این بازی با هر بار لاگین کردن و انجام ماموریت های مختلف، امتیاز کسب می کنید که شما را برای انجام بهتر بازی یاری می کند. این بازی در زمره بازی های فریمیوم طبقه بندی می شود اما اگر این بازی چندان مطابق انتظار شما نیست، می توانید فاینال فانتزی موبیوس و فاینال فانتزی رکورد کیپر را که هر دو در گروه بازی های رایگان قرار دارند، تجربه کنید. 
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Heartstone: Heroes of Warcraft

این بازی در زمره بازی های کارتی طبقه بندی می شود که در ان باید به آنلاک کارت های مختلف بپردازید و سپس به مبارزه با رقبای خود با توجه به کارتهایی که در اختیار دارید، بروید.در این بازی قادرید دسته های کارت چندگانه بسازید و کمپانی بلیزارد نیز در ارائه به روزرسانی های به موقع و مناسب و ایجاد محتوای جدید در این بازی، به جذابیت این بازی افزوده است.
 
  شما می توانید این بازی را از گوشی موبیال یا کامپیوتر خود انجام دهید و اگر برای دوئل و مبارزه با رقبای واقعی آمادگی ندارید، می توانید با ربات های مجازی به تمرین بپردازید. انجام این بازی رایگان است و در همه جا نیز در دسترس قرار دارد. بدون تردید این بازی یکی از بهترین بازی های اندرویدی حال حاضر بازار به شمار می رود. 
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Nova Legacy

 بازی نوا یکی از اولین بازی های موفق در ژانر شوتر اول شخص اندروید به شمار می رود. ارثیه نوا در واقع آخرین نسخه از بازی معروف و فریمیوم نوا است که با گرافیک بهتر و کنترل های بهتر به بازار بازگشته است. در این بازی  از یک استوری لاین،  حالت بازی چند نفره آنلاین استفاده شده است.

این بازی جزو بازی های علمی تخیلی طبقه بندی می شود و این بدان معناست که در آن شاهد موارد جالب بسیاری خواهید بود. بدون اغراق باید گفت که این بازی جزو بهترین بازی های اندروید سال 2017 قرار دارد. 
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Pokemon Go

چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید، این بازی جزو پرطرفدارترین بازی های سال 2016 بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. با اینکه از محبوبیت آن کمی کاسته شده است اما این بازی همچنان در گروه بازی های مجانی محبوب طبقه بندی می شود.
 
بازیکنان این بازی می توانند با جستجو در محیط واقعی اطراف خود به جستجوی پوکمون بپردازند و با گرفتن پوکمون ها و پیدا کردن خانه هایشان به جمع آوری امتیاز بپردازند. امکانات جدیدی به این بازی اضافه شده است که به افزایش کیفیت انجام ان کمک بسیاری کرده است. افرادی که در ارتباطات GPS مشکل دارند از انجام این بازی تقریبا محروم هستند چرا که بدون GPS قادر به انجام آن نیستند.
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


PinOut or smash hit

پین اوت یا اسمش هیت دو بازی بسیار پرطرفدار از یک کمپانی هستند که محبوبیت فراوانی در بین کاربران اندروید کسب کرده اند. در بازی اسمش هیت شما باید با پرتاب توپ های فلزی به پنل های شیشه ای  بدون از دست دادن جان خود به ادامه بازی بپردازید. انجام این بازی، بسیار مفرح و هیجان انگیز است.
 
پین اوت نیز نام بازی توپی دیگری است  که شما در آن باید در سطوح مختلف توپ را به سمت موانع مختلف پرتاب کنید. هر دوی این بازی ها مجانی هستند و از گرافیک مناسبی استفاده می کنند. هر دو بازی از آپشنی برخوردارند که به کاربر این امکان را می دهد تا با آنلاک کردن چک پوینت ها  به ادامه بازی از آخرین سیو بپردازید. در این بازی شاهد هیچ تبلیغاتی نیستیم و خبری از پرداخت های درون برنامه ای نیز نیست.
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Sky force Reloaded

این بازی در واقع آخرین فرانچایز از سری بازی های Sky force تلقی می شود که همگی درزمره بهترین بازی های اندرویدی قرار داشتند. مانند نسخه های قدیمی تر این بازیف در این نسخه نیز شاهد پرواز یک هواپیما و شلیک ان از بالا به پایین به سمت اهداف هستیم که شما می بایست در این بازی، افراد بد را نابود کنید و از با اجتناب از برخورد گلوله به خود به انجام ماموریت های مختلف بپردازید.  بر خلاف گرافیک بالای این بازی، کاربران همچنلن  شاهد بازی از نسل شوترهای قدیمی هستند و تنها تفاوت مشاهده شده در این بازی نسبت به بقیه بازی های شوتر هواپیمایی، گرافیک آن است.
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Plague inc

 این بازی در واقع در ژانر بازی های استراتژیک طبقه بندی می شود و شما باید با گسترش بیماری ها به جنگ دنیا بروید. هدف این بازی، مبتلا کردن افراد به بیماری های مختلف است و هر کاربری بتواند افراد بیشتری را به بیماری مبتلا کند، امتیاز بیشتری کسب می کند. 
 
بیماری های مختلفی در این بازی تعبیه شده اند و با توجه به گرافیک واقعی به کار رفته در آن، از سازندگان این بازی در CDC دعوت به عمل آمد. سازندگان این بازی پیوسته در حال به روز کردن آن هستند و با به روزرسانی های به موقع و مناسب از خسته شدن کاربران از انجام آن جلوگیری می کنند.  این بازی از آپشن لود و سیو بهره می برد و به کاربر این امکان را می دهد تا هر چند بار که می خواهد یک مرحله را تکرار کند. این بازی در گروه بازی های چالشی طبقه بندی میشود و یکبار بازی کردن آن، ارزشش را دارد.
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Unkilled

 این بازی جزو بهترین بازی های سال 2015 به شمار می رود.  Unkilled در واقع جزو بازی های شوتر زامبی قرار می گیرد  و وظیفه شما قبول ماموریت های مختلف است که شما را به سناریوهای مختلف سوق می دهد که در نهایت می بایست همه زامبی ها را بکشید. 
 
بیش از 300 ماموریت مختلف در این بازی تعبیه شده که مبارزه با غول هر مرحله نیز از آن جمله به شمار می آید. بیش از 50 اسلحه با بهترین گرافیک ممکن  در این بازی به کار رفته و کاربران می توانند این بازی را به صورت آنلاین و چند نفره نیز بازی کنند. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید اما حواستان باشد که این بازی، پرداخت درون برنامه ای نیز دارد. 
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Vainglory

این بازی شاید در حال حاضر بهترین بازی شرکت موبا در حوزه اندروید به شمار رود. در این بازی شاهد افزایش نرخ فریم های تصویر، بازی مجانی نامحدود و ارتباطات بسیار قوی هستیم.  شما قادرید در این بازی با دیگر افراد تیم شوید و به مبارزه با تیم های دیگر بروید. از گرافیک خوبی در این بازی استفاده شده و 25 ابرقهرمان در آن وجود دارند که شما می توانید آنها را آزاد کنید و با آنها به بازی بپردازید؛ البته امکان بازی تمرینی با ربات ها نیز در این بازی در نظر گرفته شده است.
 
  نسخه بتایی از این بازی وجود دارد که با استفاده از Vulkan API نوشته شده است و قبل از انجام بازی اصلی می توانید آن را امتحان نمایید. بدون تردید این بازی نیز یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2017 تاکنون به شما می رود. 
 
 15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی)
 


Yodo1 Games

کمپانی یودو گیمز یکی از سازندگان بازی های مفرح مجانی در دنیای اندروید محسوب می شود. بسیاری از علاقه مندان به بازی های این شرکت احتمالا نام بازی های پرطرفدار Crossy roads,Rodeo Stampede,Pac-man 265, Looty Dungeon را شنیده اند.
 
بسیاری از این بازی ها انتهای بازی دارند و کاربر می تواند تا مدت زیادی سرگرم بازی شود مگر اینکه بازی را ببازد.گرافیک این بازی جذاب است و قوانین بازی استاندارد هستند و کار سختی برای یادگرفتن نحوه بازی پیش رو ندارید. این بازی ها اکثراً مختص کودکان است و به همین خاطر در بین خانواده ها محبوبیت فراوانی دارند.
 
15 بازی برتر اندروید در سال 2017(مرتضایی) 
منبع: برترین ها_ ترجمه:محمدرضا مرتضایی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: