کد خبر: ۷۳۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۵
فرانسه تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، روسیه و کره شمالی را مغایر با حقوق بین‌الملل اعلام کرد.
فرانسه: تحریم‌های آمریکا علیه ایران، روسیه و کره شمالی مغایر حقوق بین‌الملل استفرانسه تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، روسیه و کره شمالی را مغایر با حقوق بین‌الملل اعلام کرد.

به گزارش خبرداغ، وزارت‌خارجه فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، روسیه و کره شمالی ظاهرا به علت دامنه امتداد فرا سرزمینی مغایر با حقوق بین الملل است.

وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد قوانین فرانسوی و اروپایی در واکنش (به این تحریم ها) باید انطباق داده شود.

در این بیانیه آمده است با توجه به تاثیر احتمالی این تحریم ها بر شهروندان و شرکت های اروپایی ، ضروری است گفتگوهایی در سطح اتحادیه اروپا برگزار شود.

مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه طرح تشدید تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کرد و این طرح با موافقت ۴۱۹ نماینده و تنها سه رای مخالف به تصویب رسید.
باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: