کد خبر: ۷۳۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۷
ادعای بی‌اساس نتانیاهو:
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات ضد ایرانی خود این‌بار مدعی شد که ایران در پی به وجود آوردن یک جایگزین برای داعش در ارتفاعات جولان علیه اسرائیل است.
ایران در پی به وجود آوردن جایگزینی برای داعش در جولان استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات ضد ایرانی خود اعلام کرد که تهران قصد دارد پس از نابودی داعش گروه دیگری را در بلندی‌های جولان مستقر کرده و از آن علیه اسرائیل استفاده کند. 

نتانیاهو که به همراه «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ کابینه خود برای بازدید از بلندی‌های جولان به این منطقه رفته بود، خاطرنشان کرد که شرایط به سرعت در حال تغییر است و داعش مجبور به عقب‌نشینی‌های زیادی شده است. 

وی ادامه داد: «با عقب‌نشینی گروه تروریستی داعش از منطقه، ایران سعی دارد این شکاف به وجود آمده را با گروه‌ دیگری که علیه اسرائیل باشد، پر کند.»

به نقل از تایمز آو اسرائیل،نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اسرائیل به دقت تمامی تهدیدهایی که علیه تل‌آویو وجود دارد را رصد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: