کد خبر: ۷۳۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۲۱۵
بر اساس اعلام رییس کمیته‌ نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ، هفت باشگاه لیگ برتری می‌توانند قرارداد بازیکنان جدیدشان را در سازمان لیگ به ثبت برسانند و مجوز بازی بگیرند.
محرومیت پرسپولیس و استقلال و ۷ باشگاه دیگر از استفاده از بازیکنان جدیدبه گزارش خبرداغ ، بر اساس اعلام فریبرز محمودزاده، تا این لحظه فقط باشگاه‌های استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم، ذوب آهن اصفهان، سایپا تهران، صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و  گسترش فولاد تبریز مجوزهای لازم برای ثبت قرارداد بازیکنان‌شان را دریافت کرده‌اند و ۹ باشگاه مشکلاتی در ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان در سازمان لیگ وجود دارد.

 

بر اساس اعلام مسوول کمیته‌ نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ، باشگاه‌هایی که بازیکنی از قبل داشته‌اند چه این بازیکن قراردادش به اتمام رسیده و قراردادش را تمدید کرده باشند و چه این بازیکن با باشگاه قرارداد داشته باشد، مشکلی برای ادامه همکاری و بازی کردن این بازیکنان وجود ندارد.

 

استقلال و پرسپولیس تاکنون مجوز ثبت در سازمان لیگ  دریافت نکرده‌اند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: