کد خبر: ۷۳۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۵
علی نصیریان با ابراز ناخرسندی از ایجاد بازار سیاه برای بلیت‌های نمایش «اعتراف» گفت: شاید بهتر باشد برنامه‌ریزی شود تا اگر قرار است کسی بلیت خود را گران‌تر بفروشد به جای بازار سیاه به همت عالی گذاشته شود تا قیمت اضافی آن صرف امور خیریه شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،بازیگر نمایش «اعتراف» که این شب‌ها در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود در گفت‌وگویی با ایسنا با اشاره به استقبال زیاد مخاطبان بیان کرد: من هم شاهد این میزان استقبال هستم و آنچه را که درباره فروش بلیت‌ها مطرح شده است شنیده‌ام، اما خیلی دوست ندارم چنین بازار سیاهی ایجاد شود. اگر قرار است بلیت گران فروخته شود شاید خوب باشد که به صورت همت عالی مبالغی برای مراکز خیریه‌ یا مثلا کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص صرف شود.

وی همچنین گفت:‌ برای من باعث افتخار است که با بازیگری در تئاتر، سینما و سریال‌های تلویزیونی با دو، سه نسل ارتباط برقرار کردم و این روزها با بازی در نمایش «اعتراف» این ارتباط با نسل سوم و کسانی که نوه‌های من هستند نیز برقرار شده است که این برایم خیلی جذاب و جالب است چون آن‌ها کسی را که مربوط به حدود هفت دهه قبل بوده و در تئاتر کار می‌کرده می‌بینند که با نسل‌های بعدی روی صحنه بازی می‌کند.

او افزود: این اتفاق برای خود من هم گیراست به همین دلیل بازی در این کار را قبول کردم و تمام فشاری را که با بیش از ۸۰ سال سن تحمل می‌کنم به خاطر ارزش‌هایی است که در ارتباط با مردم می‌بینم، چرا که فکر می‌کنم جوان‌های مملکت می‌توانند با گذشتگان خود آشنا شوند که چطور بودند، چطور کار می‌کردند، چه شیوه‌ای دارند، چگونه بازی می‌کنند و با نسل‌های بعدی خود چطور هماهنگ می‌شوند.

نصیریان همچنین یادآور شد که این نمایش احتمالا تا دهه اول شهریورماه روی صحنه خواهد بود چون پس از آن جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی آغاز می‌شود و بعد هم ماه محرم در پیش است اما با این حال هنوز تاریخ دقیقی برای پایان اجرای این نمایش مشخص نشده است.

به گزارش ایسنا، طبق آنچه شهاب حسینی ـ کارگردان و بازیگر  نمایش «اعتراف» ـ در نشست خبری خود اعلام کرد، وی قصد داشت نمایش خود را به طور همزمان برای ایرانیان خارج از کشور نیز پس از فیلمبرداری حرفه‌ای کار در ایران نمایش دهد. این برنامه در امریکای شمالی آغاز شده و در یکی از اجراها «اعتراف» روز 28 جولای یعنی دو روز دیگر در سانفرانسیسکو پخش می‌شود.

نمایش «اعتراف»  دومین تجربه‌ کارگردانی شهاب حسینی در تئاتر است و او علاوه بر کارگردانی، در کنار علی نصیریان بازی در نقش اصلی را نیز بر عهده دارد.  

صالح میرزا آقایی، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصرالهی، پرند عین‌بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت جو، دیگر بازیگران نمایش «اعتراف» بر اساس متنی از "برد میرمن" هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: