کد خبر: ۷۳۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۰
به نظر می رسد پرسپولیسی ها برای میزبانی از نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب عجیبی داشته اند.
رونمایی از عجیب‌ترین گزینه پرسپولیس/ در آستانه اشتباه مرگباربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تيم ملي اميد كشورمان در حالي با شكست برابر عمان از گردونه مسابقات قهرماني زير 23سال آسيا كنار رفت كه اين بازي‌ها در بيشكك قرقيزستان برگزار مي‌شد.

 

در اين ميان در تمام طول مدت حضور كاروان ايران در قرقيزستان، يكي از مهم‌ترين حاشيه‌هاي اين اردو مربوط به كيفيت پايين امكانات و نيز زمين‌هاي خشك، خراب و غيراستاندارد كشور ميزبان مي‌شد. با اين وجود نكته جالب اين است كه باشگاه پرسپوليس بعد از رويارويي با قرعه الاهلي عربستان در مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، از بيشكك به عنوان يكي از گزينه‌هاي ميزباني‌اش در اين مسابقه نام برده بود.

 

در اين ميان برخي از مسوولان باشگاه حتي به قرقيزستان سفر هم كردند و از امكانات اين كشور بازديد به عمل آوردند. در نهايت هم اين برانكو ايوانكوويچ بود كه با مشاهده تصاوير و بررسي گزارش مسوولان باشگاه، گزينه ميزباني در بيشكك را منتفي كرد. به اين ترتيب و با توجه به مخالفت فدراسيون فوتبال ازبكستان با برگزاري بازي در خاك اين كشور، راهي غير از تكرار بي‌فايده ميزباني در عمان پيش پاي پرسپوليس باقي نماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: