کد خبر: ۷۳۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۲
مربی تیم فوتبال پیکان گفت:‌ آنالیز جزئی از پدیده داشته‌ایم که می‌‌تواند در عملکرد ما مقابل این تیم تاثیر مثبتی بگذارد.
با بهترین شرایط لیگ را آغاز می‌کنیم/ آنالیز جزئی از پدیده داریمبه گزارش خبرداغ،حمید مطهری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار با تیم فوتبال پدیده در هفته اول لیگ هفدهم اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و می‌خواهیم با آمادگی کامل به مصاف پدیده برویم. سعی می‌کنیم با بهترین شرایط به مصاف این تیم برویم.

مربی پیکان درباره شرایط تیم پدیده تاکید کرد:‌ هنوز هیچ بازی انجام نشده و شناختی به آن صورت از تیم‌ها نداریم ولی آنالیز جزئی از پدیده داشته‌ایم که می‌‌تواند در عملکرد ما مقابل این تیم تاثیر مثبتی بگذارد.

مطهری در مورد اینکه بعضی از تیم‌ها به چند هفته نیاز دارند تا به آمادگی کامل برسند، خاطرنشان کرد: به نظر من هر تیمی باید از هفته اول با آمادگی صددرصد لیگ را شروع کند. شاید برای هماهنگی نیاز به زمان باشد ولی از نظر بدنی باید آمادگی کامل داشته باشند. ما هم سعی کردیم با بهترین شرایط لیگ را مقابل پدیده آغاز کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: