کد خبر: ۷۳۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۵
جپاروف:
سرور جپاروف در بازگشت به تهران خود را براي ديدار با صنعت نفت آبادان آماده مي‌كند.
می‌خواهم هر دو جام را با استقلال بگيرمبه گزارش خبرداغ ، هافبک ازبکستانی استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشي از عزم جزمش براي كمك به استقلال خبر داد.

 

*چه شد كه به ازبكستان برگشتي؟

 صفحات گذرنامه‌ام تمام شده بود بايد براي دريافت گذرنامه جديد به تاشكند برمي‌گشتم.

 

*مشكلت برطرف شد؟

 بله! البته يكسري كارهاي خودم هم بود كه بايد به آنها هم رسيدگي مي‌كردم.

 

*چه كاري؟

 اينكه برنامه‌هاي خانواده‌ام را هم درست مي‌كردم تا براي حضور در تهران از اين نظر مشكلي نداشته باشند.

 

*چه زماني خانواده‌ات را به تهران مي‌آوري؟

 فكر كنم هر زمان وضعيت خانه‌ام در تهران مشخص شود و خيالم از بابت محل استقرارم راحت باشد خانواده‌ام را هم به تهران مي‌آورم.

 

*چند فرزند داري؟

 دو دختر و يك پسر. نه من طاقت دوري آنها را دارم نه آنها طاقت دوري مرا دارند. هر زمان آنها كنارم هستند كارايي‌ام در تيمي كه برايش بازي مي‌كنم بهتر مي‌شود.

 

*از تمرينات چه خبر؟

 تمريناتم را با قدرت انجام مي‌دهم. با مك درموت هماهنگ هستم. او يك بدنساز حرفه‌اي است و هر دو حرف يكديگر را به خوبي درك مي‌كنيم. از او خواسته‌ام طوري به من برنامه بدهد كه هرچه زودتر بتوانم با قدرت در خدمت تيم باشم.

 

*بازي اول با صنعت نفت را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟

 من مقابل اين تيم بازي نكرده‌ام. در واقع من 4، 5 روز بعد از اينكه سپاهان با اين تيم بازي كرد به اين تيم پيوستم. البته مي‌دانم يكي از تيم‌هاي تكنيكي ايران است و خيلي‌ها آبادان را به مهد فوتبال تكنيكي تشبيه مي‌كنند.

 

*مي‌داني هواي جنوب ايران گرم است؟

 بله! در اواخر فصل قبل و در فروردين ماه كه هواي اصفهان خوب بود وقتي به اهواز رفتيم تا با فولاد بازي كنيم متوجه شدم چند درجه از اصفهان گرمتر بود. حالا كه تابستان است و مي‌گويند هواي آبادان در اين فصل خيلي خيلي گرم است.

 

*با تيم مي‌روي و بازي مي‌كني؟

 در اين‌باره كادر فني تصميم مي‌گيرد. من كه دوست دارم كنار تيم باشم و حتي به عنوان بازيكن جانشين هم كه شده به ميدان بروم. اين بستگي به خواست كادر فني دارد.

 

*امسال همه استقلالي‌ها دنبال قهرماني هستند. تو چطور؟

 من كه يك عمر است دنبال قهرماني‌ام. خيلي سال‌ها در عربستان و كره و ازبكستان در يك فصل هر دو جام‌حذفي و ليگ را با هم برده‌ام. اين‌بار هم مي‌خواهم با استقلال هر دو جام را بگيرم. همه تلاشم را مي‌كنم. اين فصل بازيكنان بزرگي در استقلال هستند و همه ما كنار هم مي‌توانيم به اين خواسته برسيم. اگر كسي در استقلال درباره قهرماني حرف مي‌زند بي‌دليل نيست.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: