کد خبر: ۷۳۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۳
امین‌زاده:
دستیار ویژه رییس‌جمهور گفت: بانک‌ها در مقایسه با بسیاری از دستگاه‌ها وضعیت بهتری دارند چرا که کاملا الکترونیکی هستند؛ البته هنوز در حوزه بانک‌داری موبایلی کاری انجام نشده است.
نظام بانکی در حوزه حقوق شهروندی از وضعیت مناسبی برخوردار است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا؛ الهام امین‌زاده با بیان این‌که نظام بانکی در حوزه حقوق شهروندی با توجه به اینکه بانک‌ها کاملا الکترونیک هستند از وضعیت مناسبی برخوردار است گفت: اگر مردم به صورت غیرحضوری بتوانند امور اداری خود را انجام دهند، مزیت‌های بسیاری دارد از جمله اینکه سفرهای غیرضروری از شهرستان‌ها به تهران کاهش می‌یابد و نیازی به مواجهه چهره به چهره مردم با کارمندان نیست.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در نظام بانکی در بحث حقوق شهروندی و دولت الکترونیک گفت: بانک‌ها در مقایسه با بسیاری از دستگاه‌ها وضعیت بهتری دارند چرا که کاملا الکترونیکی هستند؛ البته هنوز در حوزه بانکداری موبایلی کاری انجام نشده است.

امین‌زاده افزود: بحث شکایات مردمی در دو حوزه انجام شده است که کسب و کارها را وزارت اقتصاد انجام داده و وزارت ارشاد نیز سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات را انجام داده است که عملا با این دو سامانه چرخه شکایت کردن و مطالبه‌گری مردم از حقوقشان می‌تواند محقق شود.

دستیار ویژه رییس جمهور تاکید کرد: این سامانه‌ها بیشتر برای مطالبه‌گری و شکایت مردم است که هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و بسیاری از شهروندان از این سامانه‌ها و تلفن‌های گویا اطلاع ندارند و نیاز به فرهنگ‌سازی در این زمینه‌ها وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: