کد خبر: ۷۳۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۳
قائدی:
استقلال در اولين حركت خود در بازار تابستاني جوان اول اين روزهاي بوشهر را از ايرانجوان به خدمت گرفت تا سرمايه‌گذاري روي جوانان مستعد را ادامه دهد.
افتخار مي‌كنم كه جزو يكي از پرستاره‌ترين تيم‌هاي تاريخ استقلال هستم / برای استقلال حاضرم دروازه‌بان هم بازی كنمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام  نیوز،بازيكني كه در ميان طرفداران فوتبال در جنوب ايران و استان بوشهر لقب «باشوي كوچك» را به خود اختصاص داده و اميدوار است خيلي زود براي خود اسم و رسمي در تيم پرطرفدار پايتخت دست و پا كند. مهدي قائدي ملي‌پوش جوانان ايران ديروز بعد از ثبت قرارداد سه ساله با باشگاه استقلال گفت‌وگوي جالبي را با خبرورزشي انجام داد كه خواندن آن خالي از لطف نيست.

 

*قراردادت را با استقلال ثبت كردي؟

خدا را شكر، تنها مي‌توانم همين جمله را بر زبان بياورم و هزار بار شكر پروردگار متعال را بكنم كه تا به اين جا شرمنده زحمات خانواده‌ام به خصوص مادر بزرگوارم نشده‌ام و اميدوارم لطف خداوند همچنان شامل حال من شود تا اين بار شرمنده باشگاه استقلال، عليرضا منصوريان و بزرگان تيم و طرفداران نشوم.

 

*از شرايط خودت در اين هفته‌ها راضي هستي؟

بله خيلي زياد چون احساس مي‌كنم چند سال است در استقلال حضور دارم. شايد باور نكنيد روز اول مي‌ترسيدم در تمرين استقلال حاضر شوم چون استرس زيادي براي رويارويي با بزرگان تيم و همچنين طرفداران داشتم اما وقتي رفتم داخل كمپ و برخورد و استقبال اعضاي تيم از بزرگ و كوچك را ديدم انگاري يه سنگ بزرگ از روي شانه‌هاي من برداشته شد.

 

*واقعاً، يعني تا اين حد استقبال گرمي شد؟

اصلاً توصيف كردني نيست. من تا حالا تجربه ديدن اين همه بازيكن بزرگ و ستاره را در يك تيم نداشتم و طبيعي هم بود استرس داشته باشم و با ترس و لرز به اردو بروم اما همين كه وارد شدم از بزرگان تيم گرفته تا خريدهاي جديد طوري به استقبال من آمدند كه از خجالت عرق روي پيشاني‌ام نشست.

 

*پس الان محبوب‌ترين چهره استقلال هستي؟

دل به دل راه دارد. همان‌طور كه من تك‌تك بازيكنان و مربيان استقلال را قلباً دوست دارم فكر مي‌كنم آنها نيز همين حس را نسبت به من داشته باشند به خصوص بزرگاني مثل آقامهدي رحمتي، آقاپژمان، آقامجتبي، آقاخسرو و... از همه مهم‌تر مربيان تيم هستند كه در اين مدت اعتماد به نفس دوچنداني به من بخشيدند به خصوص علي‌آقا منصوريان كه حسابي حواسش به من و جوان‌هاي تيم هست.

 

*از اينكه در اين تيم پرستاره فرصت كمي براي درخشش داشته باشي، نگران نيستي؟

نگران؟ نه اتفاقاً افتخار مي‌كنم كه جزو يكي از بهترين و پرستاره‌ترين تيم‌هاي تاريخ باشگاه استقلال هستم و اين هم لطف خداوند است كه در اين برهه زمينه ورود من به اين تيم بزرگ را فراهم كرد. من در اين تيم خودم را براي هر اتفاق و تجربه‌اي آماده كردم و تنها به اين موضوع اشاره مي‌كنم كه اگر لازم باشد براي استقلال درون دروازه هم مي‌ايستم (باخنده).

 

*يعني مهدي رحمتي را نيمكت‌نشين مي‌كني؟

نه اما اگر لازم شد دروازه‌بان شوم از خود آقامهدي رخصت مي‌گيرم و با اجازه او بازي مي‌كنم (باخنده).

 

*انتظارات از اين استقلال كه تو آن را بهترين تيم تاريخ باشگاه قلمداد كردي، خيلي بالا است چون همه منتظر قهرماني شما در ليگ برتر و موفقيت در ليگ قهرمانان هستند؟

اتفاقاً كل اعضاي تيم به اين نتيجه رسيدند كه از روز اول رقابت‌ها در قامت مدعي قهرماني به ميدان بروند و شك نداشته باشيد اگر اتفاق غيرقابل پيش‌بيني رخ ندهد استقلال از روز اول در حد و اندازه‌هاي مدعي نخست قهرماني به ميدان خواهد رفت.

 

*ماجراي تيم اميد براي شما دردسرساز شد چون هنوز بازي‌ها شروع نشده محروم شديد؟

حكم عجيبي بود تا جايي كه وقتي شنيدم تا صبح خوابم نبرد. در اين ماجرا ما بازيكنان كمترين تقصير را داشتيم چون مطمئن باشيد اگر اجازه داشتيم بدون هيچ شكي براي پوشيدن پيراهن مقدس ايران تلاش‌مان را انجام مي‌داديم اما... بگذريم. تنها حرف من اين است كه دود ماجراهاي تيم اميد نبايد به چشم بازيكنان برود آن هم جواناني كه براي درخشش در ليگ كوه انگيزه هستند.

 

*ماجراي كوچ خانواده تو به تهران هم خيلي سر و صدا به پا كرد و خبر رسيد بايد در هتل زندگي كني؟

من همين الان هم در هتل زندگي مي‌كنم اما سخت دنبال يك واحد مسكوني بر حسب توان مالي هستم تا خانواده‌ام را به تهران بياورم و شك نكنيد تا چند روز ديگر به اين هدف مي‌رسم چون نمي‌توانم دور از پدر و مادرم باشم. به خصوص مادرم كه خبر دارم چمدان‌هايش را از هفته‌ها قبل براي سفر به تهران و حضور در كنار من بسته است. متأسفم كه برخي ندانسته و بدون اطلاع اين‌گونه اخبار را رواج مي‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: