کد خبر: ۷۳۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۰
اتفاقا عکس این موضوع صادق است زیرا برخی از وزیران مانند دکتر قاضی زاده هاشمی گفته بودند که دیگر نمی خواهند یا نمی توانند ادامه دهند و خودشان می خواستند بروند و اگر گفتیم بمانند برای ادامه خدمات بود نه این که رییس جمهور کسی را نخواهد و ما معامله کنیم.
لاریجانی: در مورد ماندن وزرا با رئیس جمهور معامله نمی کنیم؛ سطح تعامل دو قوه این قدر نازل نیست
علی لاریجانی رئیس مجلس به برخی سخنان در مورد معامله او و رئیس جمهور بر سر برخی وزرا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»؛ رییس مجلس شورای اسلامی که در جمع اعضای هیأت امنای دانشگاه های علوم پرشکی سخنرانی می کرد با اشاره به طرح موضوع انجام معاملاتی میان او و دولت برای ماندن برخی از وزیران گفت: سطح تعامل دو قوه این قدر نازل نیست که کارهایی از این دست صورت پذیرد و برای ماندن وزیر یا وزیرانی معامله کنیم.

لاریجانی اضافه کرد: اتفاقا عکس این موضوع صادق است زیرا برخی از وزیران مانند دکتر قاضی زاده هاشمی گفته بودند که دیگر نمی خواهند یا نمی توانند ادامه دهند و خودشان می خواستند بروند و اگر گفتیم بمانند برای ادامه خدمات بود نه این که رییس جمهور کسی را نخواهد و ما معامله کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: