کد خبر: ۷۳۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۷
از سوی امیری اصفهانی؛
با حکم معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی، بهرام درویش به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس این سازمان منصوب شد.
سرپرست معاونت حقوقی سازمان تعزیرات منصوب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهدی امیری اصفهانی معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حکمی دکتر بهرام درویش مدیرکل حقوقی این سازمان را با توجه به تعهد، تخصص و سوابق برجسته علمی، قضایی و مدیریتی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس منصوب کرد.

در بخشی از حکم درویش آمده است:

امید است با استعانت از ذات اقدس الهی، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و منطبق بر سیاست‌های سازمان در انجام وظایف محوله موفق باشید.

دکتر درویش قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور، دکترای حقوق قراردادها از انگلستان و عضو هیئت علمی دانشگاه است. وی همچنین سابقه مدیریت و مشاوره حقوقی در دستگاه‌های اجرایی و عضویت در کارگروه‌های فنی و تخصصی حقوقی و قضایی را نیز در کارنامه خود دارد و تالیفات متعددی نیز در زمینه مباحث حقوقی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: