کد خبر: ۷۲۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۷
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: مسئله محرومیتم به من ربطه ندارد و باشگاه آن را پیگیری می‌‌کند.
قائدی: بازیکنان باتجربه استقلال هوای جوان‌ترهایشان را دارند/ باشگاه محرومیتم را پیگیری می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان،، مهدی قائدی پس از ثبت قراردادش با تیم فوتبال استقلال در هیئت فوتبال اظهار داشت: شرایط استقلال بسیار خوب است و خوشحالم به تیم محبوبم آمده‌ام. قرار است در روزهای آینده خانواده‌ام به تهران بیایند و باشگاه هم کارها را پیگیری می‌کند.

وی در خصوص علیرضا منصوریان تاکید کرد: منصوریان مربی خوب است و تمرینات خوبی را انجام می‌دهد. امیدوارم فصل خوبی را سپری کنیم. باید تفکر ما حرفه‌ای باشد و در قالب تیم قرار بگیریم. با این تمرینات می‌توانیم نوید روزهای خوبی برای استقلال بدهیم.

مهاجم استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان باتجربه واقعا هوای بازیکنان جوان را دارند و از این بابت بسیار خوشحالم.

قائدی در خصوص اینکه می‌تواند در ترکیب جایی داشته باشد، گفت: این موضوع بستگی به نظر سرمربی دارد و من باید تمرین کنم.

وی در واکنش به محرومیتش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل عدم حضور در اردوی تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: این موضوع به من مربوط نیست و باشگاه این مسئله را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: