کد خبر: ۷۲۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۶
کارشناس فوتبال ایران گفت: سرمربی سابق تیم فوتبال جوانان ایران نباید سرمربیگری امیدها را قبول می‌کرد.
کی‌روش نقش ولاسکو را در فوتبال ایران دارد/ پیروانی نباید سرمربیگری تیم امید را قبول می‌کردبه گزارش خبرداغ،مجتبی تقوی در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص شکست 2 بر صفر تیم فوتبال امید کشورمان مقابل عمان و در نهایت مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: در حالی که همه اعضای تیم امید و کادر فنی تلاش خود را برای پیروزی در این بازی انجام دادند اما تیم ایران با این همه قدمت مقابل عمانی که سر رشته زیادی در فوتبال ندارد، شکست خورد و این موضوع بحث‌های زیادی را با خود در پی دارد.

وی ادامه داد: من به دانش و توانایی‌های پیروانی شک ندارم ولی انتخاب مربی یک ماه قبل از مسابقات آسیایی و هر نوع مسابقه دیگری، کار را نه تنها برای مربی بلکه برای بازیکنان هم سخت می‌کند چون هر مسابقه‌ای نیاز به تمرینات و هماهنگی بازیکنان با هم را دارد. اعتقاد دارم پیروانی در رده جوانان صاحب برند بود و نباید سرمربیگری امید‌ها را قبول می‌کرد. به نظر من ما در برنامه‌ریزی بسیار ضعیف هستیم و این موضوع را می‌توان در فوتبال ایران به راحتی مشاهده کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: زمانی که مشاور فنی تیم امید بودم تمام تیم‌های امید جهان را ارزیابی می‌کردم و برنامه‌ریزی خودم را داشتم. به فدراسیون هم گفته بودم برنامه‌ریزی درست داشته باشند اما متاسفانه در فوتبال ایران شاهد بی‌برنامگی هستیم در حالیکه در فوتبال جهان مدت ها پیش این اصول را عملیاتی کرده‌اند.

تقوی در مورد حضور بازیکنان تیم جوانان در تیم امید مقابل عمان، خاطرنشان کرد: این اتفاق به نوعی خوب است و می‌تواند روحیه بازیکنان جوان را افزایش بدهد ضمن اینکه محکی برای دانش بازیکنان پایه کشورمان باشد. در تمام دنیا برنامه دراز مدت برای تیم‌های پایه می‌چینند و بهای زیادی به این تیم‌ها می‌دهند.

وی در مورد عدم تعامل باشگاه‌ها با تیم‌های ملی گفت: یکی از مسائل مهم در فوتبال ایران همین موضوع است. ما شاهد این اتفاق هستیم که باشگاه‌ها برای بازی‌های خود، بازیکنانشان را به تیم امید یا تیم بزرگسال نمی‌دهند که تاثیر خود را می‌گذارد. این موضوع هم به برنامه‌ریزی برمی‌گردد. اگر رئیس فدراسیون بتواند برنامه‌ریزی درستی داشته باشد، فوتبال ایران اینقدر بالا و پایین نمی‌شود.

تقوی در پایان گفت: وقتی ولاسکو از تیم والیبال جدا شد، دیدم که چه بلایی سر تیم ملی والیبال آمد و الان هم اگر کی‌روش از فوتبال ایران جدا شود، باید شاهد از هم پاشیدن تیم ملی فوتبال کشورمان باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: