کد خبر: ۷۲۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۶
بازیکن برزیلی تیم فوتسال مس به دلیل اینکه نتوانست برای همسرش در ایران تیم پیدا کند، قراردادش را فسخ کرد.
دلیل عجیب جدایی بازیکن برزیلی از مس/ پیدا نشدن تیم برای همسرش!به گزارش خبرداغ ، باشگاه مس سونگون چندی پیش با "کانابارو" بازیکن برزیلی قرارداد بست و این بازیکن بعد از امضای قرارداد به بهانه بیماری همسرش دوباره به برزیل بازگشت اما امروز (یک‌شنبه) خبر پیوستنش به یک تیم برزیلی در رسانه‌های محلی منتشر شد.

 

حمید بی‌غم درباره جدایی "کانابارو" توضیح داد: این بازیکن جمعه با روابط بین الملل باشگاه تماس گرفت و گفت که به دلیل مشکل خانوادگی، خواهان فسخ قرارداد است تا بتواند در برزیل بماند. باشگاه هم به من اطلاع داد و مخالفتی با آن نکردم.

 

او ادامه داد: قرارداد رسمی بین این بازیکن و باشگاه بسته شده بود و فکر نمی‌کنم مشکلی برای همکاری وجود داشت. تمام کارهای او از جمله مسائل مالی هماهنگ شده بود اما کانابارو، بیماری همسرش را بهانه کرد. البته همسرش هم فوتسالیست حرفه‌ای بود و کانابارو تلاش می‌کرد تا برای همسرش هم در ایران تیمی پیدا کند اما وقتی موفق نشد، تصمیم به بازگشت گرفت.

 

سرمربی تیم فوتسال مس در پاسخ به این پرسش که آیا جایگزینی برای کانابارو در نظر دارد، گفت: ما از ابتدا به دنبال یک بازیکن ایرانی یا خارجی در پست فلنک چپ بودیم. هنوز یک سهمیه داخلی داریم و می‌توانیم جذب کنیم.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: