کد خبر: ۷۲۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
تعداد بازدید: ۳۲۰
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از کشف هفت قبضه سلاح جنگی، دو قبضه سلاح شکاری و تعدادی ادوات جنگی خبر داد.
انهدام باند به گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان کرمان، ایمان شهسواری با اشاره به انهدام باند خرید و فروش و حمل سلاح‌های غیرمجاز اظهار داشت: در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح کرمان و مقابله با جرائم خشن در دو عملیات صورت گرفته توسط مامورین پلیس اطلاعات در کرمان و فهرج، مقادیری سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ابراز داشت: در این دو عملیات یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و تعداد 9 عدد فشنگ کلت، 7 قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف، یک قبضه سلاح شکاری و تعداد 6 تیغه خشاب کلاشنیکف، یک عدد نارنجک دستی و یک قبضه سلاح شکاری طرح m16 و یک تیغه خشاب شکاری و تعداد 251 عدد فشنگ جنگی کلاشینکف کشف و ضبط گردید.

وی با بیان اینکه در این راستا 4 نفر متهم دستگیر شده، گفت: یک دستگاه خودرو‌سواری زانتیا و یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهمان توقیف شده است.

شهسواری تصریح کرد: با توجه به نقش پر‌رنگ و مخرب سلاح‌های غیر‌مجاز در ارتکاب جرائم خشن و تهدید امنیت جامعه، مقابله با این جرم مهم در دستور کار دستگاه قضایی استان و  پلیس قرار گرفته و با قاطعیت با این قبیل جرائم مقابله قانونی صورت خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: