کد خبر: ۷۲۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۳۲۷
باشگاه الاهلی عربستان پیشنهادش را به رقم ۵ میلیون یورو برای جذب مهاجم برزیلی پارتیزان صربستان بالا برد تا العین امارات را کنار بزند.
رقیب پرسپولیس به دنبال یک خرید بزرگ دیگر/ پیشنهاد 20 میلیاردی به مهاجم برزیلی!به گزرش خبرداغ، به نقل از روزنامه الاقتصادیه عربستان، باشگاه پارتیزان صربستان با باشگاه الاهلی تماس گرفت و اعلام کرد که تا 72 ساعت آینده درباره پپیشنهاد جذب لئوناردو دا سیوا، مهاجم برزیلی‌اش پاسخ خواهد داد.

 

الاهلی برای جذب دا سلیوا به صورت جدی وارد مذاکره شده است. الاهلی برای جذب این مهاجم برزیلی پیشنهادش را به 5 میلیون یورو افزایش داد تا العین امارات از رقابت برای جذب او کنار بکشد.

 

الاهلی رقیب پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم عربستانی پس از قانون جدید جواز جذب 6 لژیونر به دنبال تجدید قوا است.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: