کد خبر: ۷۲۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۲۲۹
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش خبر داد:
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ویژگی‌های و خصوصیات موشک برد بلند صیاد۳ را تشریح کرد.
ورود موشک صیاد۳ به سیستم پدافند یکپارچه کشور

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در مراسم افتتاح خط تولید انبوه و تحویل‌دهی موشک برد بلند صیاد۳ گفت: این موشک از کلاس برد متوسط به بالا و متصل به سیستم سلاح تلاش ۲ است. 

او با بیان اینکه موشک صیاد۳ از امروز وارد سیستم پدافند یکپارچه کشور می‌شود، اظهار داشت: قابلیت‌های این موشک و سیستم سلاح ارتقاء یافته سامانه تلاش یک و موشک‌های صیاد یک و دو است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ادامه داد: این سامانه در جنگ الکترونیک متبحرانه عمل می‌کند و علیه اهداف با سطح مقطع کم که لبه تکنولوژی دنیاست، بسیار خوب درگیر می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد:‌ این سیستم موشکی هم به صورت فعال و هم به صورت نیمه‌فعال قابلیت استفاده دارد و شاید تنها چند کشور به چنین سیستم سلاحی به صورت متحرک و بومی دسترسی داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: