کد خبر: ۷۲۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۳
وزارت امور خارجه:
وزارت امور خارجه در خصوص اجرای تعهد آمریکا بر اساس برجام بیانیه‌ای صادر کرد.
تحریم‌های جدید آمریکا بی‌ارزش است/ متقابلاً تحریم می‌کنیمبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، بیانیه وزارت امور خارجه به شرح زیر است: 

رئیس‌جمهور آمریکا در اجرای تعهدات کشور خود بر اساس برجام، اقدام به تمدید توقف تحریم‌های کنگره آمریکا علیه ایران کرد. بر اساس برجام، رئیس‌جمهور آمریکا متعهد است با استفاده از اختیارات خود، اجرای تحریم‌های هسته‌ای کنگره آمریکا علیه ایران را متوقف کرده و مرتباً به این توقف استمرار بخشد. 

همزمان، وزیر امور خارجه آمریکا نیز برخلاف تمامی ادعاهای قبلی یک بار دیگر پایبندی ایران به برجام را طی نامه‌ای به کنگره آن کشور گواهی کرد.

در کنار اجرای این تعهدات، دولت آمریکا به منظور جبران ناکامی خود در قانع کردن متحدین اروپایی برای خروج از برجام، اقدام به اضافه کردن نام تعداد دیگری از اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی، به فهرست تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی خود به بهانه کمک به برنامه موشکی ایران کرد. 

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن اقدام سخیف و بی‌ارزش آمریکا در اضافه کردن اسامی افراد جدید به فهرست تحریم‌های غیرقانونی خود، متقابلا اقدام به تحریم تعدادی دیگر از اشخاص حقیقی و حقوقی آمریکایی که در ضدیت با مردم ایران و سایر ملل مسلمان منطقه گام برداشته‌اند، خواهد کرد. اسامی این اشخاص به زودی اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
کوتاه آمدن در برابر آمریکا و عربستان و.... تا کی؟ آبرومون رفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
کوتاه آمدن در برابر آمریکا و عربستان و.... تا کی؟ آبرومون رفت
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: