کد خبر: ۷۲۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۴۶۴
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردوی خوبی در اکران داشتیم و فقط اینکه نمی‌دانستیم برنامه بعدی ما چیست کمی سر در گم‌مان کرد.
نمی‌دانیم برنامه بعدی‌مان چیست؛ به آلمان می‌رویم یا سوپرجام بازی می‌کنیم؟به گزارش خبرداغ ، محمد انصاری بعد از بازگشت پرسپولیس از اردوی اوکراین در جمع خبرنگاران، گفت: اردوی تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم و امیدوارم این اردو به ما در کسب آمادگی بیشتر کمک کند.

 

وی در مورد اینکه سال قبل هم به اوکراین رفته بودند و آیا این اردو کمکی به تیم می‌کند، اظهار داشت:‌مثل سال قبل وضعیت خوب بود و فقط ناهماهنگی در مورد برنامه آینده تیم اینکه آیا بازی سوپر جام برگزار می‌شود و یا اینکه باید برای بازی دوستانه به آلمان برویم کمی ما را سر در گم کرد و نمی‌دانستیم برنامه بعدی تیم چیست.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: