کد خبر: ۷۲۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۱۳۰
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست مجمع عمومی روز سه‌شنبه این فراکسیون از تصمیم‌گیری نهایی درباره نحوه اعطای رای‌اعتماد به کابینه دوازدهم در این جلسه خبر داد.
برگزاری نشست مجمع عمومی فراکسیون درباره نحوه اعطای رای‌اعتماد به کابینه دوازدهم/ ارائه گزارش کمیته تعامل درجلسه سه‌شنبهبه گزارش خبرداغ،بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت تعامل فراکسیون امید با رییس‌جمهوری درمورد نحوه چینش کابینه دوازدهم اعلام کرد: قرار است کمیته تعامل فراکسیون متشکل از ۵ عضو فراکسیون امید روز سه‌شنبه در جلسه مجمع عمومی فراکسیون که به منظور بررسی نحوه تعامل با دولت در مسیر معرفی کابینه برگزار خواهد شد، حضور یافته به اعضای فراکسیون گزارش بدهند.

او گفت: همچنین بنا داریم در این جلسه مجمع عمومی، پس از ارائه ارزیابی کمیته تعامل به اعضای فراکسیون امید، درخصوص نحوه تعامل با آقای روحانی در راستای معرفی کابینه دوازدهم به تصمیم نهایی و قطعی فراکسیون برسیم. 

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: از طرفی نتایج ارزیابی فراکسیون امید درباره عملکرد کابینه به دولت نیز ارائه خواهد شد و امیدواریم آقای روحانی نتایج این ارزیابی را جدی بگیرند؛ چرا که قطعاً این نتایج در صحن علنی مجلس در روزهای اعطای رای‌اعتماد به وزرای پیشنهادی تاثیر خواهد داشت.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس دهم با تاکید بر تعامل خوب و همیشگی دولت با فراکسیون امید، ابراز امیدواری کرد که معرفی کابینه دوازدهم با هماهنگی و تعامل دوطرفه انجام گیرد و در ادامه یادآور شد: به هر تفسیر، ارزیابی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در اعطای رای‌اعتماد به وزرای پیشنهادی موثر خواهد بود.

او در واکنش به سوالی درباره تشکیل همزمان کمیته تعامل شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و کمیته تعامل فراکسیون امید، و این‌که آیا تداخلی در مسیر فعالیت‌های این دو وجود نخواهد داشت، گفت: به هر حال فعالیت مجموعه اصلاح‌طلبان همواره با هماهنگی با یکدیگر پیش رفته و به نظر ما مشکلی از این منظر وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: