کد خبر: ۷۲۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۳۲
معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: منتظر هستیم در صحن علنی مجلس لایحه تفکیک سه وزارت‌خانه تعیین تکلیف شود.
منتظر نظر نهایی مجلس درباره لایحه تفکیک وزارت‌خانه‌ها هستیم/ تلاش می‌کنیم دولت دوازدهم با ساختاری جدید شکل بگیردبه گزارش خبرداغ،حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره مخالفت کمیسیون‌های تخصصی با تفکیک وزارت‌خانه‌ها گفت: دولت لایحه خودش را به مجلس‌ شورای اسلامی داده است و از آن دفاع خواهد کرد.

او افزود: کمیسیون اجتماعی که اصلی‌ترین کمیسیون است، به همراه کمیسیون برنامه و بودجه موافقت خود را اعلام کرده‌اند اما برخی هم مخالف این طرح هستند.

امیری درباره این‌که این لایحه تا قبل از معرفی کابینه به سرانجام می‌رسد یا خیر، عنوان کرد: منتظر هستیم این لایحه در صحن علنی مجلس مطرح و تعیین تکلیف شود.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: تلاش داریم مجلس نسبت به این  لایحه نظر نهایی خودش را اعلام کند تا سرانجام دولت دوازدهم با ساختاری جدید شکل بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: