کد خبر: ۷۲۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۱
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک این فراکسیون با وزیر دفاع خبر داد.
نشست مشترک فراکسیون امید و وزیر دفاع برگزار شدبه گزارش خبرداغ،بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست مشترک فراکسیون امید با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاون پارلمانی این وزارتخانه اعلام کرد: نشست صبح امروز فراکسیون امید مجلس با سردار دهقان وزیر دفاع و معاون پارلمانی این وزارتخانه در راستای جلسات پیشین این فراکسیون با مسئولان و وزرای کابینه برگزار شد.

او با بیان اینکه در این نشست درباره مسائل مختلف مربوط به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بحث و تبادل نظر صورت گرفت، یادآور شد: در این جلسه همچنین درباره وضعیت بودجه دفاعی کشور، فعالیت‌های اقتصادی در حوزه نیروهای مسلح و هماهنگی نیروهای مسلح از طریق وزارت دفاع با ریاست جمهوری مذاکره کردیم.

پارسایی در پایان تصریح کرد: در ادامه این نشست مشترک، نمایندگان عضو فراکسیون امید هم برخی سوالات و ابهامات خود را در این زمینه مطرح کردند و سردار دهقان نیز توضیحاتی ارائه کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: