کد خبر: ۷۲۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۰
تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین روز حضور خود در اردوی ارمنستان در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم آرارات این کشور رفت.
برتری استقلال برابر آرارات ارمنستانبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال استقلال که خود را برای حضور در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر آماده می کند و اردوی آماده سازی اش را در ارمنستان برپا کرده است، عصر امروز شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم آرارات رفت.

 

این دیدار تدارکاتی که آخرین بازی آبی پوشان در اردوی ارمنستان به شمار می رفت در پایان با پیروزی همراه بود. دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال استقلال و آرارات ارمنستان با برتری ۲ بر ۱ شاگردان منصوریان به اتمام رسید. استقلال در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ارمنستان با دو گل علی قربانی حریف خودش را دو بر یک شکست داد.

 

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه به اردوی آماده سازی خود در ارمنستان پایان خواهد داد و به تهران برخواهد گشت. این تیم تا روز پنجشنبه تمریناتش را در پایتخت ادامه می دهد و سپس برای برگزاری دربی روز ۳۱ تیرماه برابر پرسپولیس راهی آلمان خواهد شد.

 

شاگردان علیرضا منصوریان در اولین دیدار خود در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر روز ۶ مردادماه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: