کد خبر: ۷۲۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۴
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تمام مشکلاتی که داشت، آماده حضور در لیگ برتر می شود.
ترکیب احتمالی فصل بعد تراکتورسازیبه گزارش خبرداغ ، تراکتورسازان که به روزهای آخر اردوی خود در تهران می رسند، در آخرین دیدار تدارکاتی شان در این اردو که به منظور افزایش توان تاکتیکی و هماهنگی بین بازیکنان رقم خورد، با حساب یک – یک مقابل سپاهان متوقف شدند. 

 

در این بازی، تراکتوری ها با ترکیب: « فرزین گروسیان، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نادری، محمد ایران پوریان، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، فاخر تهامی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی» به میدان رفتند و تنها گل شان را مهدی شریفی مهاجم پیشین سپاهان وارد دروازه طلایی پوشان اصفهانی کرد. 

 

با این حساب می توان گفت تراکتورسازی فصل آینده این شکلی است و با کمترین تغییرات نسبت به ترکیب اصلی بازی با سپاهان به میدان می رود: 

 

دروازه بان: فرزین گروسیان 

مدافعان میانی: عارف آقاسی و محمدرضا مهدی زاده 

مدافع چپ: محمد نادری 

مدافع راست: محمد ایرانپوریان 

هافبک تدافعی: مهدی کیانی (کاپیتان) 

هافبک بازیساز: فاخر تهامی 

هافبک راست: علی طاهران 

هافبک چپ: محمد ابراهیمی 

مهاجمان: مهدی شریفی و فرزاد حاتمی 

همچنین تراکتوری ها، چند بازیکن دیگر مثل محمد آزادی، حامد حسین علی زاده، سینا عشوری، رضا عبدی، میرعلی حسینی، امیر اسدزاده، محمد نوری و... را نیز در کنار خود می بینند.

خبر ورزشی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: