کد خبر: ۷۲۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۸۸
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام تیم‌ها امسال مدعی بسته شده‌اند و همه بازی‌ها برای کل تیم‌ها سخت است.
به دنبال چند بازیکن خارجی هستیم/ با تدبیر کرانچار، تیم خوبی بسته‌ایمبه گزارش خبرداغ،مهدی اخوان در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص وضعیت باشگاه سپاهان و قرعه‌ای که نصیب این تیم در لیگ برتر هفدهم شده، اظهار داشت: بچه‌ها در حال آماده شدن برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر هستند.

وی ادامه داد: همه بازی‌ها برای تمام تیم‌ها سخت است و حتی آن تیم‌هایی که امسال به لیگ برتر راه پیدا کرده‌اند هم تیم‌هایی مدعی هستند. با تدابیر زلاتکو کرانچار، تیم خوبی را بسته‌ایم و می‌خواهیم در تمرینات بچه‌ها را به صددرصد آمادگی برسانیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد جذب بازیکنان خارجی گفت: طبق فهرستی که کرانچار به ما داده است، دنبال چند بازیکن خارجی هستیم  و می‌خواهیم با باشگاه‌های بازیکنان مدنظر مذاکره کنیم.

اخوان در مورد حضور سرور جباروف در استقلال گفت:‌ این بازیکن دوست داشت در سپاهان بازی کند و ما هم به حضور او در اصفهان علاقه داشتیم ولی این بازیکن برای استقلال است و مسئولان این تیم هم خواهان بازگشت بازیکن خود بوده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه سپاهان مشکل مالی دارد یا خیر، گفت:‌خیر، سپاهان تنها باشگاهی است که مطالبات سال پیش را با تمام اعضای باشگاه تسویه کرده و امسال هم خدا را شکر مشکل مالی نداریم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: