کد خبر: ۷۲۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۹
مهاجم جدید تیم فوتبال اورتون گفت: از زمانی که مطلع شدم قرار است به اورتون برگردم، به گلزنی با پیراهن این تیم فکر می‌کردم.
رونی: برای گلزنی با پیراهن اورتون، لحظه‌شماری می‌کردمبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، وین رونی، مهاجم جدید باشگاه اورتون در دیدار دوستانه اخیر تیمش مقابل گور موهیا تانزانیا، موفق به گلزنی شد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد که پس از 13 سال به اورتون بازگشت، در این باره اظهار داشت: گلزنی دوباره برای اورتون حس فوق‌العاده‌ای داشت. از زمانی که مطلع شدم قرار است به اورتون برگردم، به گلزنی با پیراهن این تیم فکر و برای آن لحظه‌شماری می‌کردم.

وی ادامه داد: خوشبختانه موفق به انجام این کار شدم و 45 دقیقه‌ای که بازی کردم، به من کمک خواهد کرد. از بازی لذت بردم. شروع خوبی داشتیم ولی به عقیده من هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: