کد خبر: ۷۲۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۰۵
هیثر نوئرت در نشست خبری؛
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد: واشنگتن تا زمان تکمیل شدن بازنگری آمریکا در قبال سیاست ایران، به برجام پایبند خواهد بود.
آمریکا تا زمان تکمیل بازنگری به برجام پایبند استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، هیثر نوئرت در نشست خبری درباره اینکه در روزهای آینده ضرب‌الاجل دیگری برای تائید این مسئله وجود دارد که آیا ایران از توافقنامه هسته‌ای پیروی می‌کند یا خیر؟ وضعیت بازنگری دولت آمریکا درباره سیاست ایران چیست؟ پاسخ داد: بازنگری در سیاست ایران همچنان در جریان است.

او افزود: می‌دانم که افراد توجه زیادی به این موضوع دارند. ما گفتیم و دولت گفته است که دست کم تا زمانی که بازنگری تکمیل شود، ما به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پایبند خواهیم بود. این مسئله تغییر نکرده است. ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که ایران در قبال تعهدات خود به شدت پاسخگو باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: