کد خبر: ۷۲۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۵
وزیر دفاع عربستان و همتای ترکی وی در گفت‌وگوی تلفنی روابط نظامی میان دو کشور را بعد از ورود گروه جدیدی از نیروهای ترکیه به قطر مورد بررسی قرار دادند.
تماس تلفنی وزیران دفاع عربستان و ترکیهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ، فکری ایشیک، وزیر دفاع ترکیه در تماس تلفنی با محمد بن سلمان، وزیر دفاع و ولیعهد عربستان روابط دوجانبه میان ریاض و آنکارا و به ویژه ابعاد دفاعی آن را مورد بررسی قرار داد.

براساس این گزارش، قطر پیشتر اعلام کرد که سری پنجم نیروهای ترکیه روز سه‌شنبه وارد پایگاهی نظامی در دوحه شدند که این اقدام بعد از تصویب قانونی جدید از سوی آنکارا برای اعزام تعداد بیشتری از سربازان ترکیه به قطر صورت گرفت. اما دوحه تعداد این نیروها را اعلام نکرده است.

به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان،رویکرد آنکارا در بحران خلیج فارس حمایت از قطر در اختلافات آن با چهار کشور عربی از جمله عربستان است که تحریم‌هایی را علیه دوحه وضع و آن را متهم به حمایت از تروریسم کرده‌اند. در حالی که قطر این اتهامات را رد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: