کد خبر: ۷۲۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۹
مدیر مجتمع کوهنوردی پلور و پناهگاه قله دماوند گفت: بارش برف در قله دماوند مانع صعود کوهنوردان شد.
بارش برف در قله دماوند مانع صعود کوهنوردان شدبه گزارش خبرداغ،محمد حسین پور در گفت وگو با ایسنا مازندران اظهار کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی و همین طور که از قبل هواشناسی پیش بینی کرده بود امروز 22تیرماه بارش برف و باران و باد شدید در ارتفاع بالاتر از پناهگاه قله و دامنه قله دماوند موجب سختی شرایط صعود به قله شد.

حسین پور اظهار کرد: روز چهارشنبه 21تیرماه تنها یک گروه موفق به صعود شدند و هم اکنون کوهنوردان در شرایط نامساعد جوی برای صعود باید تجهیزات مناسب را به همراه داشته باشد و صعود به قله در این شرایط بسیار دشوار است و توصیه نمی شود. 

مدیر مجتمع کوهنوردی پلور و پناهگاه قله دماوند با بیان اینکه هواشناسی مازندران برای پنج شنبه و با شدت کمتر در روز جمعه نیز تداوم سامانه بارش رگباری همراه با وزش باد  کاهش دما و رعد وبرق را پیش بینی کرده است، عنوان کرد: به هم استانی ها توصیه می شود با توجه به احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب بخصوص در دامنه‏ ها و ارتفاعات البرز و نیز ارتفاعات سمت مازندران و نیز ارتفاعات سمت کرج و تهران از توقف و اقامت در بستر و حریم رودخانه ها و رفتن به ارتفاعات و کوهنوردی و همینطور از تردد در مسیل ها -محل عبور سیلاب- ، از سفرهای غیر ضروری به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: