کد خبر: ۷۲۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
تعداد بازدید: ۲۱۳
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در پیامی توییتری از پسر بزرگش دفاع کرد و وی را بی گناه خواند.
واکنش ترامپ به اتهامات علیه پسرش: او بی‌گناه استبه گزارش خبرداغ ، وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: کار دیشب پسرم دونالد، خوب بود. وی بی شیله پیله، شفاف و بی گناه بود. این، بزرگترین حمله به مخالفان در تاریخ سیاسی است. تاسف آور است!

دونالد ترامپ جونیور پسر بزرگ رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته (سه شنبه) ایمیلی هایی را منتشر کرد که نشان می داد وی سال گذشته مشتاقانه دیدار با زنی را که به وی گفته شده بود وکیل دولتی روسیه بوده، پذیرفته است.

این زن احتمالا اطلاعاتی علیه هیلاری کلینتون نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اختیار داشته است که می توانست در قالب حمایت رسمی مسکو از دونالد ترامپ به کار گرفته شود.

در همین حال، پسر ترامپ شامگاه سه شنبه در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: با نگاه به گذشته، احتمالا در دیدار با وکیل روس، کمی متفاوت عمل می کردم.

ترامپ امروز (چهارشنبه) از حضور پسرش در شبکه فاکس نیوز تقدیر و بار دیگر نحوه تحقیقات و پوشش رسانه ای در مورد مساله مرتبط با روسیه را محکوم کرد.

در همین حال، ایمیل هایی منتشر شده که نشان می دهد پسر ترامپ از کمک روسیه علیه رقیب پدرش در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا استقبال کرده است.

این ایمیل ها، قوی ترین مدرک را در زمینه خوشامدگویی مقام های کارزار انتخاباتی ترامپ به کمک روسیه به پیروزی وی در انتخابات در اختیار می گذارد. 

پسر ترامپ جلسه ملاقات خود با وکیل روس را 'هیچ' خواند و افزود: حتی آن را به یاد نمی آوردم تا اینکه شماها شروع کردید به کنکاش و تحقیق در مورد آن. واقعا آن جلسه، یک جلسه 20 دقیقه ای بی حاصل بود که شرمندگی به بار آورد.

مصاحبه فاکس نیوز با پسر ترامپ، اولین بیانیه رسمی از طرف وی پس از انتشار ایمیل هایی در مورد مکالماتش با 'راب گلدستون' بود، فردی که واسطه دیدار پسر ترامپ با 'ناتالیا وسلنیتسکایا' وکیل روس در ژوئن 2016 بود. 

طبق یکی از این ایمیل ها، گلدستون به پسر ترامپ گفت که مقام های روس اطلاعات و اسناد رسمی علیه هیلاری کلینتون را پیشنهاد دادند.

پاسخ پسر ترامپ به این ایمیل اینگونه بود: اگر این چیزی است که شما می گوئید، من دوستش دارم.

وی در عین حال در پاسخ به پرسش گزارشگر فاکس نیوز در مورد واکنش اش به ایمیل گلدستون گفت: در مورد رسوایی هایی خوانده بودم که مردم گزارش درستی در مورد آن نمی دهند، شاید این هم، یک مورد مرتبط با همان موارد بوده است.

وی افزود: نمی دانستم که آیا اطلاعات قابل اعتمادی وجود دارد. نمی توانم در مورد وجود اطلاعات، تضمین دهم. ایمیلی برای من فرستاده شد، خواندمش و به همان صورت پاسخ دادم.

ترامپ جونیور این ایمیل ها را در نتیجه گزارش های نیویورک تایمز منتشر کرد. این روزنامه در گزارش های خود جزئیاتی را در مورد جلسه دیدار پسر ترامپ با وکیل روس فاش کرد. در آن جلسه، 'پل مانافورت' مدیر وقت کارزار انتخاباتی ترامپ و 'جرد کوشنر' داماد و مشاور ارشد وی نیز حضور داشتند. 

پسر ترامپ در عین حال گفت که گلدستون پس از جلسه با وکیل روس، از وی به دلیل هدر دادن وقتش عذرخواهی کرده است. 

نیویورک تایمز مدعی شد که پسر ترامپ تصاویر ایمیل ها را پس از اطلاع از تصمیم این روزنامه در مورد چاپ محتوای ایمیل ها، توییت کرده است.

در همین حال، وکیل روس که پسر ترامپ گفته تا قبل از آن جلسه وی را نمی شناخته، روز گذشته به ان بی سی گفت که هیچ اطلاعات مخرب یا حساسی در مورد هیلاری کلینتون نداشته است.

 ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: