کد خبر: ۷۲۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۸
دادستان عمومی و انقلاب چالوس از دستگیری تولید کننده مواد روان گردان در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.
دستگیری تولید کننده مواد روان گردان در چالوسبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، شهرام شیخ عباسی از دستگیری تولید کننده مواد روان گردان در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس گزارش ضابطین دستگاه قضایی مبنی بر فعالیت فردی به هویت (ع. ل.) در امر تولید و توزیع مواد روان گردان از نوع شیشه و احداث کارگاه ساخت آن، دستورات قضایی لازم صادر و بازرسی از منزل متهم صورت گرفت.

دادستان چالوس افزود: در این بازرسی حدود دو کیلوگرم مواد مخدر صنعتی، مقادیری از مواد اولیه و ابزار ساخت همچنین آلات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

شیخ عباسی با بیان این مطلب که متهم مذکور همراه با همسرش و صاحب منزل دستگیر و با حضور قاضی کشیک مورد تحقیق قرار گرفتند، ادامه داد: در خاتمه این تحقیقات، متهم پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در خصوص پرونده مذکور ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: