کد خبر: ۷۲۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۵
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده آمریکا (سی‌آی‌ای) در جدید‌ترین اظهارات خود علیه ایران اعلام کرد که این کشور همچنان جزو چالش‌های بلندمدت آمریکا به شمار رود.
ایران از جمله چالش‌های بلندمدت آمریکاستبه گزارش خبرداغ  به نقل از اسپوتنیک، «مایک پمپئو» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده آمریکا (سی‌آی‌ای) روز گذشته –سه‌شنبه- در ادامه اظهارات ضد ایرانی مقام‌های آمریکایی مدعی شد که ایران بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان به شمار می‌رود. 

وی در این اظهارات ضد ایرانی ضمن ابراز نگرانی از گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه، مدعی شد که ایران بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان است. 

رئیس سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده آمریکا ادامه داد که این گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه بزرگ‌ترین چالش برای سیاست‌های بلند مدت ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه است. 

پمپئو ضمن اذعان به قدرت ایران افزود که با توجه به وضعیت موجود در سوریه، یمن و عراق به وضوح می‌توان گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه و تهدید قلمداد شدن این کشور را دید. 

وی اضافه کرد که ایران به دنبال این است که به قدرت اول منطقه تبدیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: