کد خبر: ۷۲۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۱۰۷
این فروشگاه فروش گوشت در تگزاس با چاپ جمله بمب بمب ایران بر روی رسید موجب ایجاد خشم ایرانیان شده است.
یک فروشگاه در تگزاس در تبلیغات زیر رسید فروش محصولات خود پیام «ایران را بمباران کنید» را منتشر کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،این فروشگاه فروش گوشت در تگزاس با چاپ جمله بمب بمب ایران بر روی رسید موجب ایجاد خشم ایرانیان شده است. 

نشریه «فارین پالسی» با انتشار گزارشی در این‌باره می‌نویسد: «این عبارت در پایین یک رسید در ۳ جولای در شهری کوچک در جنوب هیوستن دیده شد. در سال ۱۹۷۹ میلادی نیز پس از بحران گروگان‌گیری به تقلید از آهنگ بچه‌های ساحل بابارا ان شعری جایگزین آن شد که می‌گفت بمب بمب بمب ایران. این اهنگ بار دیگر در سال ۲۰۰۷ میلادی محبوب شد؛ زمانی که سناتور جان مک کین در انتخابات ریاست جمهوری امریکا خواستار دخالت نظامی امریکا علیه ایران شد. پس از انتشار این رسید در تلگرام و توئیتر فروشگاه مذکور با تماس‌های تلفنی زیادی مواجه شد. ایرانیان ساکن امریکا عمده تماس‌گیرندگان بودند. 

«تارا برک جوریکا» صاحب فروشگاه در گفت‌وگو با فارین پالسی گفت که او پیام را بلافاصله حذف کرد و دسترسی هر کارمندی به غیر از خود و همسرش به رایانه فروشگاه را متوقف کرد. او گفت که چنین پیامی را ننوشته است. او گفت این خیلی ناراحت‌کننده است، نمی‌‎داند این پیام از کجا آمده با این حال این کسب و کار اوست و مسئولیت آن را برعهده می‌گیرد؛ چه کار دیگری از من ساخته است؟ 

این فروشگاه در نهایت در فیس بوک از پیام خود عذرخواهی کرد. 

خشم ایرانیان از فروشگاهی در تگزاس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
teymour
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
آمریکائیها همیشه مثل سگ دروغ میگویند وبعد از افشا میگویند اشتباه شده ،،کارمن نیست. ،مثل هواپیماهاوهلی کوپترهای جنگی آنها درعراق وسوریه ،اول مواضع نظامی دوکشوررا میزنند وانسانهای غیوروبی گناه رابه خاک وخون میکشند. بعداً اعلام میکنند. اشتباه شده یا سیستم ناوبری اشکال پیداکرده یا دچارطوفان هوائی شدیم یا الی.... به هر حال دوچیز برای ملت ایران مهم است. اول اینکه طبق فرمایش امام راحل. آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند ،،دوم اینکه به فرض که قسمتی ازایران رابمباران کند. اما با موشکهای قدرتمند ایران که روی پایگاههای نظامیش قفل شده چه میکند ؟؟؟درافغانستان وپاکستان وبحرین وکویت وامارات وقطر وسوریه وترکیه وسعودی وهمچنین ناوهایش درخلیج فارس. ،آنوقت آمار تلفات ما بیشتراست یا آمریکا ومتحدانش ؟؟؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: