کد خبر: ۷۲۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۵
معاون پارلمانی رییس جمهور از بررسی لایحه وکیل خانواده در کمیسیون‌های تخصصی دولت خبرداد و گفت: در بحث‌های مربوط به وکالت نظر وکلای کشور را می‌گیریم.
لایحه وکیل خانواده در کمیسیون‌های تخصصی دولت در حال بررسی است/ داشتن وکیل حق مردم استبه گزارش خبرداغ،حسینعلی امیری، در گفت‌و‌گو با  ایلنا، درباره سرانجام طرح وکیل خانواده و بیمه وکالت گفت: این موضوعات در زمینه‌ حقوق شهروندی است. موضوع حقوق شهروندی دامنه وسیعی را به خود اختصاص می‌دهد یک بخشی از آن بر می‌گردد به فصل سوم قانون اساسی و حقوق ملت. داشتن وکیل حق مردم است و یکی از حقوقی است که قانون اساسی برای مردم در نظر گرفته است.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: موضوع وکیل خانواده و بیمه وکالت در کمیسیون‌های تخصصی دولت در حال بررسی است منتهی هنوز به صحن دولت نیامده است. ما در بحث وکالت و کانون وکلا به عنوان قدیمی‌ترین نهاد دموکراسی کشور مشورت می‌کنیم و در بحث‌های مربوط به وکالت نظر وکلای کشور را می‌گیریم کما اینکه راجع به لایحه وکالت نیز حسب دستور رئیس جمهور ما با کانون وکلای مرکز و برخی از استان‌ها جلسه داشتیم و مشورت کردیم و نظر آنها را گرفتیم و به نظرات آنها ترتیب اثر دادیم.

او تاکید کرد: نهاد وکالت برای دولت تدبیر و امید مهم است حق داشتن وکیل برای این دولت مهم است. آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور و رئیس دولتی که خود یک حقوقدان است در این خصوص اهتمام ویژه‌ای دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: