کد خبر: ۷۲۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۳
کولایی مطرح کرد؛
یک عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: کمیته ارزیابی عملکرد برای بهبود و کار آمدی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تشکیل شده است.
تشریح ساز و کار کمیته ارزیابی عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری/ با نخبگان سیاسی دیدار می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، الهه کولایی درباره کمیته ارزیابی عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی خود ،  ضرورت نقد، ارزیابی و  بررسی راهکارها را  مثبت و مفید دانسته و برای ارتقا و کار آمدی این نهاد جدی است.

او ادامه داد: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان طی روزهای اخیر کمیته‌ای را با عنوان ارزیابی عملکرد برای انجام این وظیفه تشکیل داد.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در ادامه درباره عملکرد کمیته مذکور عنوان کرد: در این کمیته قرار است با نخبگان سیاسی و اجرایی و به ویژه با منتقدان عملکرد شورا نشست‌هایی برگزار شود تا براساس شیوه‌های علمی، نظرسنجی و  نظرخواهی صورت بگیرد.

او خاطرنشان کرد: نتایج این نظرسنجی‌ها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت تا عملکرد شورا ارتقاء یابد.

کولایی خاطرنشان کرد: بر اساس جمع‌بندی و تحلیل نتایج به دست آمده اقدام‌های مناسب و کار آمدی برای بهبود عملکرد شورا صورت خواهد گرفت تا یکپارچگی اطلاح‌طلبان حاصل آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: