کد خبر: ۷۲۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۳
مجلس شورای اسلامی با تصویب مجدد لایحه موافقتنامه انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود، این لایحه را برای تعیین تکلیف نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع کرد.
لایحه انتقال محکومان بین ایران و قزاقستان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی لایحه موافقتنامه انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود، اختصاص داشت، بر نظر پیشین خود درخصوص تصویب این لایحه اصرار کردند. 

بر این اساس نمایندگان موارد اعاده شده ازسوی شورای نگهبان در این لایحه را بار دیگر مورد بررسی قرار داده و در‌‌نهایت با ۱۳۰ رای موافق، ۱۱ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۲۱ نماینده حاضر در صحن به تصویب رساندند. 

با این حساب باتوجه به آن‌که شورای نگهبان این لایحه را برای بررسی مجدد به مجلس بازگردانده بود، مجلس با تصویب مجدد لایحه، آن را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: