کد خبر: ۷۲۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
تعداد بازدید: ۲۸۸
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید: بر خلاف فصل قبل سن استقلال بالا رفته و همین مسئله من را نگران می کند.
میانگین سنی بالا مرا نگران کرده/ قرعه استقلال سخت افتادبه گزارش خبرداغ ، پیشکسوت استقلال در خصوص قرعه استقلال در لیگ به ایلنا گفت:قرعه استقلال سخت افتاد.اولین بازی استقلال مخصوصا خیلی سخت است که باید در هوای گرم آبادان بازی کند.اما به هر حال امیدوارم از این بازی های سخت سربلند باشد.

 

علی جباری در خصوص حضور احتمالی جباروف در استقلال گفت:با آمدن جباروف به استقلال سن تیم بالا رفته است.الان استقلال به نسبت فصل قبل میانگین سنی اش خیلی بالاتر رفته و همین مسئله من را نگران می کند.با این حال امیدوارم استقلال بهترین نتایج را بگیرد.

 

وی در خصوص احتمال بازداشت مدیران سابق استقلال گفت:این شایعات چند سال است که وجود دارد.الان هم نمی دانم درست است یا نه اما اگر چنین چیزی وجود داشته باشد این مدیران هم باید بیایند و از خود دفاع کرده و همه چیز را شفاف کنند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: