کد خبر: ۷۲۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
تعداد بازدید: ۲۴۲
فرشید اسماعیلی یكی از خوب‌های استقلال در فصل گذشته بود. او در همان هفته‌های اول لیگ برتر خوش درخشید و تا پایان فصل هم روند رو به رشدی داشت.
دوست دارم قهرمان شویم و جام را به منصورخان تقدیم كنیمبه گزارش خبرداغ ، سبك بازی اسماعیلی به دل هواداران نشست و امسال هم قاعدتاً او از مهره‌های مهم استقلال خواهد بود. البته با خریدهایی كه منصوریان داشته، شایعاتی درباره نیمكت‌نشینی این بازیكن شنیده می‌شود. اسماعیلی اما ترجیح می‌دهد مثل همیشه سرش را پایین بیندازد و كارش را كند. او می‌گوید رقابت در استقلال را دوست دارد و از حالا هم نمی‌توان گفت چه بازیكنی فیكس است. اسماعیلی دوست دارد امسال اولین جامش را در سومین سال حضور در جمع آبی‌ها بگیرد و تأكید دارد اگر این اتفاق بیفتد، آن را به روح منصورخان تقدیم می‌كنند.

 

هیچ‌كس نمی‌تواند بگوید در استقلال فیكس است

امسال مهره‌های خوبی در نقل و انتقالات گرفتیم و ان‌شاءا...  بتوانیم در فصل جدید نتایجی بگیریم كه دل هواداران شاد شود. درباره تركیب هم باید بگویم از الان كسی نمی‌تواند بگوید در استقلال فیكس است یا نه. قطعاً تمرینات و آمادگی بازیكنان روی این مسئله تأثیر می‌گذارد. من هم تلاشم را می‌كنم تا در بهترین شرایط باشم و بتوانم به استقلال خدمت كنم.

 

رقابت سالمی داریم

در استقلال رقابت سالمی بین همه بچه‌ها وجود دارد. خود من این رقابت را دوست دارم چون باعث می‌شود بتوانم به عنوان یك فوتبالیست در كارم پیشرفت كنم. امیدوارم این رقابت سالم در مجموع روی عملكرد تیم تأثیر بگذارد و بتوانیم از آنچه كه هستیم بهتر و بهتر شویم. رقابت در هر تیمی می‌تواند باعث پیشرفت بازیكنان شود.

 

در همه حال آماده خدمت به استقلالم

درباره خودم باید بگویم در همه حال آماده خدمت به استقلال هستم. اگر در تركیب باشم یا نباشم هدفم چیزی جز موفقیت تیم نخواهد بود. قطعاً آنچه كه فصل بعد می‌تواند استقلال را موفق كند همان اتحاد و یكدلی است. به نظرم دو چیز رمز موفقیت ما در فصل بعد خواهد بود. اول هواداران كه واقعاً در همه حال كنارمان هستند و دوم هم یكدلی و اتحاد.

 

هم پخته‌تر شده‌ام، هم باتجربه‌تر

قطعاً هر بازیكنی به مرور زمان عوض می‌شود. من هم نسبت به گذشته هم پخته‌تر شده‌ام و هم با تجربه‌تر. هر روز هم كه می‌گذرد با تجربه‌تر می‌شوم. چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و امیدوارم در آینده به كارم بیاید. قطعاً اگر اشتباهی در گذشته داشته‌ام از آن درس گرفته‌ام و در آینده تكرارش نمی‌كنم. تجربه چطور به دست می‌آید؟ شما باید اشتباه كنید تا با تجربه شوید.

 

گل زدن و گل ساختن در استقلال لذت دارد

در استقلال گل زدن و گل ساختن لذت خاصی دارد. من هم دوست دارم برای تیمم مفید باشم. امیدوارم هر زمانی كه برای استقلال بازی می‌كنم بتوانم گل بزنم یا گل بسازم و آن را تقدیم به هواداران كنم كه هم در سرما و هم در گرما همه جوره كنار ما هستند و حمایت می‌كنند.

 

امسال آماده‌تر از سال گذشته خواهم بود

شك نكنید استقلالی كه امسال وارد لیگ برتر می‌شود به مراتب از تیم فصل قبل بهتر خواهد بود. فصل قبل هم تیم خوب بود ولی مشكل این بود كه به دلیل تغییرات زیاد، نیاز به زمان داشتیم. امسال اسكلت تیم حفظ شده و مهره‌های جدیدی هم آمده‌اند كه هم باتجربه هستند و هم به بازی در فضای استقلال آشنا. این باعث می‌شود تا آماده‌تر و بهتر از فصل قبل لیگ را شروع كنیم. من كه خیلی خوشبین هستم.

 

جباری بزرگتر و الگوی ماست

خوشحالم مجتبی جباری به استقلال آمد. خیلی‌ من را سال گذشته با او مقایسه می‌كردند كه نظر لطف‌شان بود. همین مسئله نشان می‌دهد جباری بازیكن بزرگی است و من هم خوشحالم شانس این را دارم كه با آقامجتبی همبازی باشم. قطعاً از او چیزهای زیادی یاد می‌گیرم، كما اینكه تا همین حالا یاد گرفته‌ام. واقعاً خوشحال شدم به استقلال آمدم. او بین هواداران محبوبیت زیادی دارد و جزو بزرگترهای تیم ما به حساب می‌‌آید.

 

شهرآورد دوستانه و جدی ندارد‌؛ در همه حال می‌خواهیم ببریم

خیلی‌ها می‌گویند شهرآورد قبل از فصل دوستانه است ولی به نظر من شهرآورد دوستانه و جدی ندارد. در همه حال ما می‌خواهیم برنده باشیم. چه در مقابل پرسپولیس چه در مقابل تیم دیگری. واقعاً اسم حریف برای‌مان فرقی ندارد. حتی در بازی‌های دوستانه در كنار اینكه خودمان را محك می‌زنیم، به فكر این هستیم كه برنده هم باشیم. دوست داریم روحیه بردن را در خودمان هر روز بیشتر تقویت كنیم.

 

تماشاگر استقلال معنای عشق و علاقه را به ما نشان داد

سال قبل هوادار استقلال معنای عشق و علاقه را به ما نشان داد. شك ندارم امسال بیشتر و بیشتر حامی تیم هستند. ما هم تلاش می‌كنیم از همان اول با قدرت بازی كنیم تا هواداران لذت ببرند و شاد باشند. طبیعتاً حضور هواداران هم بستگی به خود ما دارد. هر چقدر موفق‌تر باشیم هواداران بیشتری هم به ورزشگاه می‌آیند.

 

دوست دارم امسال اولین جامم را با استقلال بگیرم

خیلی دوست دارم با استقلال جام بگیرم. در واقع دوست دارم امسال اولین جامم را با تیم به دست بیاوریم. در دو فصل گذشته به هر دلیلی از گرفتن جام محروم شده‌ایم. امیدوارم امسال دیگر بدشانسی نیاوریم. قطعاً با گرفتن جام دل هواداران هم شاد می‌شود. دوست نداریم قولی بدهیم ولی تلاش می‌كنیم امسال جام بگیریم و امیدوارم با حمایت هواداران این اتفاق بیفتد.

 

انرژی منصوریان از ما بازیكنان بیشتر است

علی‌آقا از بهترین مربیان فوتبال ایران است كه قبلاً این موضوع را ثابت كرده است. ایشان واقعاً انرژی دارد و گاهی انرژی‌‌اش حتی بیشتر از ما بازیكنان است و به شوخی می‌گوییم چرا خودتان كه اینقدر انگیزه دارید، بازی نمی‌كنید (خنده).

 

دوست دارم قهرمان شویم و جام را به منصورخان تقدیم كنیم

راستش یكی از انگیزه‌های اصلی ما برای قهرمانی، تقدیم جام به منصورخان است. جای او واقعاً خالی است و خود من به شخصه علاقه زیادی به منصورخان داشتم.‌ای كاش قدر پیشكسوت‌هایمان را بیشتر بدانیم. امیدوارم امسال یك جام بگیریم تا آن را به منصورخان تقدیم كنیم و یادش دوباره زنده شود. البته همیشه به یاد او هستیم. منصورخان پدر معنوی استقلال بود.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: